Te koop van alles in het verkeerde topic

Hoe denken jullie hierover?

  • Goed idee

    Stemmen: 9 75,0%
  • Ik heb al gezocht en gevonden

    Stemmen: 2 16,7%
  • Maakt me niks uit

    Stemmen: 1 8,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12

Jasa-GSXR

Die hard MF'er
26 dec 2003
599
1
Oss
Op het motor-forum hebben we al een groot topic Gezocht en Gevonden.
Er zijn zo veel posts dat de kans klein is dat jouw topic opvalt. Zeker als je je race-spullen of je racertje kwijt wil.
Daarom plaatsen we steeds Te koop .... (alles wat met racen te maken heeft) in het ZAC en KNMV topic. Dat is ook niet de bedoeling denk ik.

Zou het niet makkelijker en overzichtelijker zijn om onze moderators een extra topic onder Motorsport aan te laten maken waar je je race-spullen en race-motoren te koop (gezocht) aan kan bieden?
 
>> Vragen en opmerkingen.

We zijn bezig om te kijken naar een eventuele andere indeling van gezocht en gevonden.
 
>> Vragen en opmerkingen.

We zijn bezig om te kijken naar een eventuele andere indeling van gezocht en gevonden.

he Spider
als je deze verzet in V en O.
dan denk ik dat je alles wat met te koop te maken heeft ook moet verplaatsen vanuit de Z en K Cup topic O-)
 
he Spider
als je deze verzet in V en O.
dan denk ik dat je alles wat met te koop te maken heeft ook moet verplaatsen vanuit de Z en K Cup topic O-)
:N Jij hebt niet goed gelezen ;) De vraag was of het niet handiger was een apart forumdeel aan te maken. Niet om alles wat te koop aangeboden wordt in dit topic te zetten ;)
 
:N Jij hebt niet goed gelezen ;) De vraag was of het niet handiger was een apart forumdeel aan te maken. Niet om alles wat te koop aangeboden wordt in dit topic te zetten ;)

jawel goed gelezen.
O-)
ik schrijf naar aanleiding van het verplaatsen van deze topic.
omdat ik denk dat deze net zo belangrijk is om in Z en K cup te staan.
maar jij bent de baas. :}
 
jawel goed gelezen.
O-)
ik schrijf naar aanleiding van het verplaatsen van deze topic.
omdat ik denk dat deze net zo belangrijk is om in Z en K cup te staan.
maar jij bent de baas. :}
't is een vraag over het forum en dus hoort hij in mijn ogen in 'vragen en opmerkingen'.

Yeah *O* iemand vind dat ik de baas ben *O* :+
 
het kriebeld in mijn nek -O-

brrrrrrr sp...
pauk.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan