Te Koop: Vanucci Overall Maat 52

Party Marty

MF veteraan
12 mrt 2003
11.358
7
Aangeboden: Vanucci 1-delig overall maat 52. Het pak is zo goed als nieuw, heb 'm zelf 1 keer aan gehad, maar het pak is me net te klein (in de lengte).

Ben zelf 1.87 dus ik denk dat je met een lengte rond de 1.80 bij een gewicht van tussen de 70 en 80 kilo goed zit :Y

Foto-6C74KIF6.jpg


Foto-IBRMGBAL.jpg


Email staat in m'n profiel :)

Prijs: 200 euro :]
 
Laatst bewerkt:
volgens mij als ie onder de 10 kg blijft is het 6,20 en anders boven de 10 kg is het 11,95

ik stuur je wel even een mailtje... ;)
 
Mooi pak!
Ik ben nog aan het lessen en dit kan best wel een aantrekkelijke optie voor mij zijn. Hoe is het merk Vanucci eigenlijk qua kwaliteit? Kan dit pak zich een beetje meten met de merk-pakken qua veiligheid enzo?

Mijn voorkeur gaat uit naar een combi van een jas en broek, maar dit is zeker niet verkeerd.
Qua maat weet ik eigenlijk niet wat ik heb.. Hoe zwaar weeg jij?
 
Mooi pak!
Ik ben nog aan het lessen en dit kan best wel een aantrekkelijke optie voor mij zijn. Hoe is het merk Vanucci eigenlijk qua kwaliteit? Kan dit pak zich een beetje meten met de merk-pakken qua veiligheid enzo?

Mijn voorkeur gaat uit naar een combi van een jas en broek, maar dit is zeker niet verkeerd.
Qua maat weet ik eigenlijk niet wat ik heb.. Hoe zwaar weeg jij?
Ik weeg 70, maar het pak valt me ruim (behalve de lengte dus). Dus met een paar pondjes meer in de breedte past het ook nog wel. Buuk heeft even de eerste optie, dus als hij verstek laat gaan dan ben je de eerste die het hoort ;)

Kwalitiet ten op zichte van andere merken durf ik niet te zeggen. Het is gewoon een prima pak met de bescherming op de juiste plekken. Prima afgewerkt ook...hoe hij zich houdt bij een valpartij ten opzichte van andere pakken durf ik niet te zeggen, heb ik niet getest :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan