Te koop: VFR 750 F

Rob

Die hard MF'er
10 jan 2002
288
0
hoensbroek
Mijn VFR mag de deur uit omdat ik na de winter voor een nieuwe machine wil kijken. Het betreft een mooi exemplaar (al zeg ik het zelf) uit 1988 met 66.000 km op de klok. Hij is prima onderhouden en heeft pas een grote beurt gehad waarbij alle vloeistoffen zijn vervangen (olie, hydr. olie, koelvloeistof), nieuwe banden, nieuwe remblokken, kleppen gesteld; opstapklaar voor de volgende 12.000 km. Ook veel extra's: scottoiler, givi kofferrek met 2 koffers, extra hoge ruit los erbij, handvatverwarming, fietscomputer. De prijs is 2750 euro's, mail maar voor een proefritje: rob@willewijk.tmfweb.nl

Bijlage: rechtsvoor.gif
 
Dat met die foto's lukt niet echt, hoe moet dat? Geinteresserden kunnen ook mailen, dan mail ik wel een foto.

Bijlage: kont.jpg
 
Deze :)

full


full
 
Wel een toermotor...toch een verkeerd topic.

Wat betreft de prijs...VFR'en blijven nogal waardevast. Markt ervoor blijft goed.

En het is altijd nog de vraagprijs :P
 
Laatst bewerkt:
Ja ik ben gelijk weer verliefd. Hij ziet er reg mooi uit. Ik heb de mijne in dezelfde zeldzame lichtblauwe kleur vijf jaar geleden verkocht, voor toch wel een lager bedrag. Ook een beetje uit de buurt Hoensbroek om even te komen kijken.
Waarom wil je eigenlijk een andere?
Zo'n ouwe is over het algemeen sneller omdat ie minder geknepen is dat recente motoren.
 
Krijg op mijn VFR 87 met 70 000 op de teller nog 2000 euro inruil, kijk maar eens op internet rond en in de motorbladen of straks in utrecht en je valt stijl achterover wat ze voor die oude VFR-en VFRagen enneeeeehhh ik doe de mijne nog lang niet weg want hij rijd en rijd en rijd
 
De prijs leek me toch redelijk als je vergelijkt met andere vfr'ren uit dat jaar, met die km stand en de extra's. Er zijn zat goedkopere vfr'ren, maar deze zien er toch vaak iets anders uit als deze.
 
Het machientje is in elk geval wel mooi, zeker ook voor z'n bouwjaar...
maar wat ben je van plan hierna te kopen als de VFR en XL de deur uit zijn ?
 
Het machientje is in elk geval wel mooi, zeker ook voor z'n bouwjaar...
maar wat ben je van plan hierna te kopen als de VFR en XL de deur uit zijn ?
Oudere fireblade, het liefst in die schitterende kleuren met dat oranje erin!!! :9~
Maar misschien wint het verstand en ga ik voor een nieuwer model VFR met enkele achterwielophanging. En misschien vindt iedereen hem te duur en blijf ik er lekker op rijden... dat is ook geen straf.
 
Rob leeft volgens mij in dromenland
Beste Hans, dit is goedkoper dan de meeste BMW's uit die tijd, en ook nog een betere qua prestaties, afwerking en uiterlijk... en natuurlijk duurzamer! }) Maar als je bedoelt dat het geen koopje is dan heb je gelijk; dat was het voor mij ook niet en voor de meeste VFR rijders niet.
 
Mijn VFR mag de deur uit omdat ik na de winter voor een nieuwe machine wil kijken. Het betreft een mooi exemplaar (al zeg ik het zelf) uit 1988 met 66.000 km op de klok. Hij is prima onderhouden en heeft pas een grote beurt gehad waarbij alle vloeistoffen zijn vervangen (olie, hydr. olie, koelvloeistof), nieuwe banden, nieuwe remblokken, kleppen gesteld; opstapklaar voor de volgende 12.000 km. Ook veel extra's: scottoiler, givi kofferrek met 2 koffers, extra hoge ruit los erbij, handvatverwarming, fietscomputer. De prijs is 2750 euro's, mail maar voor een proefritje: rob@willewijk.tmfweb.nl
als je een nieuw model zoekt de mijne gaat de deur uit zie icoontje als je vragen hebt meel je maar mzzll
 
Terug
Bovenaan Onderaan