Te koop VFR

Status
Niet open voor verdere reacties.

happyVFR

MF veteraan
25 sep 2003
1.958
0
Beste mensen,

Na lang nadenken(huilen enz.) heb ik de knoop doorgehakt.

Mijn VFR is te koop.

Hij heeft 70000km gereden. Zit een nieuwe SR en accu op

Extra's:
Corbin zadel (moet opnieuw overtrokken worden)
Stalen remleidingen+koppeling
Bagster tankhoes
Grijs gespoten velgen
Zwarte hugger
Verwarmde handvatten
Sebring uitlaatsysteem(geweldig geluid!!!)

Ziet er nog goed uit!!

Te repareren:
Snelheidsmeter doet het niet.(waarschijnlijk een kabel)
Voorkeerring is lek.

Vfraagprijs: € 2.500,-- :}

Bijlage: VFR (Small).jpg
 
Laatst bewerkt:
full
 
Beste mensen,

Na lang nadenken(huilen enz.) heb ik de knoop doorgehakt.

Mijn VFR is te koop.

Hij heeft 70000km gereden. Zit een nieuwe SR en accu op

Extra's:
Corbin zadel (moet opnieuw overtrokken worden)
Stalen remleidingen+koppeling
Bagster tankhoes
Grijs gespoten velgen
Zwarte hugger
Verwarmde handvatten
Sebring uitlaatsysteem(geweldig geluid!!!)

Ziet er nog goed uit!!

Te repareren:
Snelheidsmeter doet het niet.(waarschijnlijk een kabel)
Voorkeerring is lek.

Vfraagprijs: € 3.000,--

strakke fiets hoor!!!

alleen is je prijs niet helemaal in verhouding met andere aangeboden vfr's.
Geen kritiek, alleen maar een tipje ;)

wil zelf graag volgend jaar een vfr in me bezit hebben en dwaal veel op marktplaats oa.

succes met de verkoop
*O*
 
strakke fiets hoor!!!

alleen is je prijs niet helemaal in verhouding met andere aangeboden vfr's.
Geen kritiek, alleen maar een tipje ;)

wil zelf graag volgend jaar een vfr in me bezit hebben en dwaal veel op marktplaats oa.

succes met de verkoop
*O*
Het is ook maar een vfraagprijs, ik zou zeggen bied maar iets redelijks en je bent de nieuwe eigenaar
 
kickje!

ik zou graag willen bieden,...alleen zonder poen gaat dat zo moeilijk :P
edit: begin 2006 bied ik :P
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel, er moet toch het 1 en ander aan gedaan worden. Waarom is de voorkeerring lek? Km kabel gaat ook niet normaal stuk denk ik dan?
Begrijp me niet verkeerd, heb nog steeds interesse hoor O-)
 
Ik bedoel, er moet toch het 1 en ander aan gedaan worden. Waarom is de voorkeerring lek? Km kabel gaat ook niet normaal stuk denk ik dan?
Begrijp me niet verkeerd, heb nog steeds interesse hoor O-)


2000 euro of een beetje meer is echt heel weinig voor een VFR uit 1991 hoor. Een paar kleine reparaties zijn volgens mij dan helemaal niet zo erg. Ik heb zelf ook eens gehad dat de snelheidsmeter het niet meer deed (met een van mijn vorige motoren) en dat bleek gewoon een losse kabel te zijn. Ik ben verder niet technisch, maar ik dacht dat die voorkeerringen op den duur gewoon gaan lekken wegens slijtage. Net als je banden en je ketting zul je die dus op den duur moeten vervangen. Een VFR is een heel betrouwbare fiets en rijdt geweldig!
 
2000 euro of een beetje meer is echt heel weinig voor een VFR uit 1991 hoor. Een paar kleine reparaties zijn volgens mij dan helemaal niet zo erg. Ik heb zelf ook eens gehad dat de snelheidsmeter het niet meer deed (met een van mijn vorige motoren) en dat bleek gewoon een losse kabel te zijn. Ik ben verder niet technisch, maar ik dacht dat die voorkeerringen op den duur gewoon gaan lekken wegens slijtage. Net als je banden en je ketting zul je die dus op den duur moeten vervangen. Een VFR is een heel betrouwbare fiets en rijdt geweldig!

Dank je wel voor de uitleg Lady-M, mijn bedrijf was ff van internet af door een storing van de KPN :( :( :( dus kon niet reageren.
Vanwege de raparatie's verkoop ik hem ook voor een stuk minder dan wat hij waard is.
 
Keeringen gaan idd lek door slijtage, normaalste zaak van de wereld. Km teller kebel geeft vaker de geest dan je denkt! Ik bestel ze bijna wekelijks voor klanten :) Succes met de verkoop! maar dat zal wel lukken als ie in het echt net zo mooi is :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan