Te koop: xj 650 Yamaha 53911km €1500

15 jun 2004
58
0
Halle Belgium
Prijs: € 1.500,00
Merk: Yamaha
Bouwjaar: 1982
Type(nummer): xj 650
Kenteken: xj-650
Soort: Naked bike
Kleur: zwart
Cylinderinhoud: 601 - 750cc
Aantal cylinders: 4-cilinder
Kilometerstand: 53911
Omschrijving:
mooie moto, rijdt prima. staat al 2jaar stil in verwarmde garage. Nieuwe batterij.
Weg wegens stopzetting hobby. Prijs bespreekbaar
Regio Halle vlaams brabant tel 0473/33.82.37 02/305.64.94 na 18u aub
 
Damn wat een prijs. De 650 is een hele leuke fiets maar helaas bij lange na die prijs niet waard. Dat je het apparaat voor die prijs kan kopen in een brommerzaak is normaal. Maar particulier... Max is als je geluk hebt E 900,00 maar dan moet je 'em wel uitgebreid poetsen. En hier betaald er niemand meer dan E 650,00 voor, als ze dat uberhaupt al willen betalen. E 1500,00 is echt veel te positief.

Succes met de verkoop!
 
De prijs is dan ook bespreekbaar.
Het blokje heeft altijd goed gedraaid, Dit is de motor van mijn schoonbroer die al een tijdje gestopt is met motorrijden dus er ligt een laagje stof op.
Maar ik heb liever een moto die goed rijdt dan een blinkende die niet rijdt. :]
 
Een XJ 650 rijdt altijd. Daar kan je een atoombom op donderen en dan doen ze het nog. Ik heb nu 105000 km op de tellert staan en rag 'em regelmatig in het rood.
En hij rijdt nog vrolijk door. Sommigen hebben meer dan 2 ton gereden. Dus het motto: 'rijdt goed' is bij een XJ altijd een understatement en geen verkoopargument. Misschien moet dit item in te koop staan?
Nogmaal succes!
 
Sorry, dat ik nu pas reageer ben op vakantie geweest en daarna uit oog verloren. Goed voor 800 is hij van u als je nog geintresseerd bent.hoe kan ik u contacteren? voor afspraak contacteer dieterwieleman@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan