Te koop XTX in sublieme toestand met tal van opties

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wilde de OP lezen, maar het hoofdlettergebruik weerhield mij hiervan.

wat denk je er nu mee te bereiken? Het leest alleen maar irritant.. Een foto zou veel meer helpen.
 
Jezus gast, lijkt wel of je een gespleten persoonlijkheid hebt.

Heb de tekst even gelezen, klinkt aantrekkelijk. Maar misschien dat je de opmaak toch een beetje moet "bijschaven", zodat ook andere (lees geinteresseerden) het zullen lezen...
 
Te weinig tijd om er mee te rijden. Zet hem er net op en krijg al gelul .Ben zelf manikaal op alles op wielen. Maar ja zo een kans laten liggen je ziet op foto hoe hij er uitziet en voor de rest dingen afbreken die perfect zijn kan alleman.

En zie hoe je hem erop zet. Maak fatsoenlijke zinnen, gebruik alinea's, zet niet elk woord in HOOFDLETTERS.

Het zal best een goede motort zijn, maar zo verkoop je hem niet zo snel denk ik.

Verder succes met de verkoop :]
 
zou dit hem soms zijn?
XT2.jpg
 
volgens mij denken die precies hetzelfde over jouw advertentie ...

~[edit] je mag ook best een beetje moeite doen als je je motor wil verkopen ;)
 
Laatst bewerkt:
Jezus Christ, hoe meer reacties hoe kinderachtiger.
En als er iets over mijn schrijfstijl geschreven word laat dan diegene met die opmerking aub zelf correct schrijven.
Nederlanders zeker? Ze kunnen zelf nog niet correct nederlands praten laat staan dat ze reageren op zulk een futiliteit. 'k had het er beter in het Engels opgezet want dat is meer de nederlandse stijl zeker he !?!
Op naar de beschaafdere wereld. Amuseer jullie nog in de peutertuin.
En wees zelf ook niet te lui. Je moest eens teveel inspanningen en moeite kunnen doen om iets op te zoeken. Typisch.
 
Jezus Christ, hoe meer reacties hoe kinderachtiger.
En als er iets over mijn schrijfstijl geschreven word laat dan diegene met die opmerking aub zelf correct schrijven.
Nederlanders zeker? Ze kunnen zelf nog niet correct nederlands praten laat staan dat ze reageren op zulk een futiliteit. 'k had het er beter in het Engels opgezet want dat is meer de nederlandse stijl zeker he !?!
Op naar de beschaafdere wereld. Amuseer jullie nog in de peutertuin.
En wees zelf ook niet te lui. Je moest eens teveel inspanningen en moeite kunnen doen om iets op te zoeken. Typisch.

Het geschreven woord is de enige vorm van overdracht hier, op de smilies na dan. Geen mimiek, gelaatsuitdrukkingen, stem, toon, etc. Het is dus van belang de wijze waarop je dingen tot uitdrukking brengt, een mis verstand in communicatie op het Net zit in een klein hoekje ;)

:W
 
en het is geen luiheid, jij wil je motor verkopen dus moet je voor n goede aantrekkelijke post zorgen zodat potentiele kopers goed kunnen zien wat je verkoopt, dan moet je zorgen dat ze niet zelf door t forum moeten gaan lopen spitten
 
Jezus Christ, hoe meer reacties hoe kinderachtiger.
En als er iets over mijn schrijfstijl geschreven word laat dan diegene met die opmerking aub zelf correct schrijven.
Nederlanders zeker? Ze kunnen zelf nog niet correct nederlands praten laat staan dat ze reageren op zulk een futiliteit. <- gare zinsconstructie :? 'k had het er beter in het Engels opgezet want dat is meer de nederlandse stijl zeker he !?!
Op naar de beschaafdere wereld. Amuseer jullie nog in de peutertuin. Wederom gare zin
En wees zelf ook niet te lui. Je moest eens teveel inspanningen en moeite kunnen doen om iets op te zoeken. Typisch.

"Je moest eens teveel inspannningen en moeite kunnen doen" om een motor te verkopen. Stél je voor zeg.. dát zou wat zijn :N

Het enige wat je bereikt met zo'n OP is potentiele kopers afschrikken.. En daarna ook nog zulke reacties durven plaatsen. :')

Maar ik vermaak me wel hoor, *popcorn pakt*

:W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan