Te koop : Yamaha FJR1300A (2005)

marines

Rookie
31 jul 2006
4
0
Dendermonde
Als nieuw,

1300 cc, 143 PK, 134 Nm koppel, 33000 Km, weg wegens stopzetting hobby
Incl : koffers, tankbescherming in kleur moto (blauw), spatbordverlenger vooraan, stuurverhogers, stuurverbreders, nieuwe banden

Prijs Overeen te komen

Steeds te bevragen en te bezichtigen : 00320479-324277
timmy_palmer@yahoo.com

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/396609/a50a1a5a993c12a1a87cdc8bc2b58681 (moto4.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
:+ dis inderdaad niet echt een duidelijke foto:

http://www.motor-forum.nl/forum/misc/396609[img]

en verpest je layout, dus ik haal hem weer weg... :o
 
:Z

Weer zo'n ..... die in zijn eerste post op het MF, niet eens de moeite neemt om het fatsoenlijk te doen :Z
 
nou en? als je toch zo'n ding zoekt is dit toch prima? Als je je hier aan stoort reageer dan lekker niet ;)
 
Zegt hij met z'n 1.6 MB grote icon :Z Niet iedereen zit dagelijks achter een PC :z
Lul niet man!
Is het nou zo'n moeitje om meer info en een betere foto van de motor neer te zetten :?
En als jij dat nog niet weet na ruim 1200 dagen te zijn geregistreerd, ben je ook maar een domme eikel!

Daar hoef je echt geen wizzkid voor te zijn hoor!
 
Lul niet man!
Is het nou zo'n moeitje om meer info en een betere foto van de motor neer te zetten :?
En als jij dat nog niet weet na ruim 1200 dagen te zijn geregistreerd, ben je ook maar een domme eikel!

Daar hoef je echt geen wizzkid voor te zijn hoor!


Ik zie genoeg info in de topicstart staan, en een nette foto posten is voor sommige mensen inderdaad teveel moeite (als in; niet weten hoe het allemaal werkt). Ik weet zelf wel hoe het werkt dus het aantal dagen dat ik hier geregistreerd ben hoef je er niet bij te halen :z
 
Ik zie genoeg info in de topicstart staan, en een nette foto posten is voor sommige mensen inderdaad teveel moeite (als in; niet weten hoe het allemaal werkt). Ik weet zelf wel hoe het werkt dus het aantal dagen dat ik hier geregistreerd ben hoef je er niet bij te halen :z
Genoeg info :? :? :?

Kijk eens goed dan! :Y

Blijkbaar weet je dus nogsteeds niet hoe het, moet, werken :N
 
Genoeg info :? :? :?

Kijk eens goed dan! :Y

Blijkbaar weet je dus nogsteeds niet hoe het, moet, werken :N

Oh, een vraagprijs mist, maar dat zijn ongeschreven regels :+ Ik kan ze iig nergens terugvinden in de FAQ of het nieuwe gebruikers forum. En daarmee basta want we verkloten dit topic met deze discussie ;)

Toch wel jammer dat jij al zo'n 35 jaar geregistreerd bent op deze aardbol en niet realiseert dat mensen onderling verschillen en daardoor dus ook anders tegen zaken zoals bijvoorbeeld internet aankijken O-) Ga nu maar je icon resizen mr. Whizzkid :j :W
 
Oh, een vraagprijs mist, maar dat zijn ongeschreven regels :+ Ik kan ze iig nergens terugvinden in de FAQ of het nieuwe gebruikers forum. En daarmee basta want we verkloten dit topic met deze discussie ;)

Toch wel jammer dat jij al zo'n 35 jaar geregistreerd bent op deze aardbol en niet realiseert dat mensen onderling verschillen en daardoor dus ook anders tegen zaken zoals bijvoorbeeld internet aankijken O-) Ga nu maar je icon resizen mr. Whizzkid :j :W
Onderhoud misschien, staat van de motor, specs. dus :Y ...e.d.....ik noem maar op...wel opletten hè. :Z
Een als iemand zo lang geregistreerd staat als jij, moet toch wel doorhebben dat dit soort figuren zich alleen maar aanmelden om hun motor te verkopen, of is dat ook moeilijk te begrijpen :?
En blijkbaar snap jij niet dat als iemand geen fatsoenlijk plaatje van zijn motor hier neerzet, er natuurlijk zo'n reacties komen, of wil jij de motor kopen om wat ie als informatie geeft en een onduidelijk plaatje :?
 
Hoe langer geregistreerd, hoe korter het lontje :? :+
Ik mag ook wel eens goed op m'n woorden gaan letten dan...

Lul niet man!
Is het nou zo'n moeitje om meer info en een betere foto van de motor neer te zetten :?
En als jij dat nog niet weet na ruim 1200 dagen te zijn geregistreerd, ben je ook maar een domme eikel!

Daar hoef je echt geen wizzkid voor te zijn hoor!
 
full


Children behave!!! Make Rides, Not War

*O*
 
Okeej, het gaat er hier dus om dat iemand probeert z'n motor te verkopen... Niet meer, niet minder. En dan mag je wel zeuren, maar zaag vooral niet zo door B| .

@TS:

Mooie fiets, maar een duidelijkere foto zal wél mogen ;) . Da's wel een puntje van kritiek waar ik mee kan instemmen :Y .
 
Okeej, het gaat er hier dus om dat iemand probeert z'n motor te verkopen... Niet meer, niet minder. En dan mag je wel zeuren, maar zaag vooral niet zo door B| .
Zolang er geen moderator voor je naam staat, trek ik me daar niets van aan :W


Oja, tis maar virtueel gebrabbel. Ik ga gewoon nogsteeds, als ie wil ;) , met Hicham een biertje oiddrinken hoor :)
 
Beste Forumgebruikers

Foto werd aangepast. Ik hoop dat het naar ieders zin is. De oorspronkelijke foto is 1.5 Mb maar heb deze naar max 100 Kb moeten brengen. Logisch dat dit geen duidelijke foto meer is (maar beter dan niets)

Verder moet ik jullie zeggen dat ik zelf al enkele jaren lid ben van het FJR forum in België en dat we daar de bezoekers toch op een iets vriendelijker manier te woord staan.

Ja ik gebruik dit forum om mijn moto te verkopen (mag dat niet ???) Bij ons op het forum doen Nederlanders net hetzelfde en dat kan ons Belgen absoluut niet schelen. Bij ons is iedereen welkom !

Alvast bedankt voor de tip

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/397409/0df817de2935619f095eb613383a3f71 (100kb.jpg)​
 
Argh, ik kan dit niet langer laten gebeuren!

full


Daar!

[me]Tarwetijger is ook voor een deel Belg, misschien is dat het...[/me]
 
En hier nog eentje.
full

Ahem, mja er zijn handiger manieren om je plaatje onder de 100 kb te krijgen. ;)
Je mag de originelen ook mailen dan plaats ik ze wel (mail staat in m'n profiel).
 
Terug
Bovenaan Onderaan