Te Koop: Yamaha FZ750 i.z.g.s.t

Status
Niet open voor verdere reacties.

de enige echte

MF veteraan
16 jun 2005
5.155
2
Deventer
Te koop aangeboden:

Met pijn in het hart verkoop ik Mijn mooie Yamaha FZ750, verkoop wegens aanschaf van het jongere broertje: Yamaha R1. Helaas heb ik niet genoeg ruimte voor beide motoren.
Ik heb deze FZ nu 3,5 jaar in mijn bezit.

Gegevens:
Goed onderhouden!
Bouwjaar juni 1985.
Kleur Rood,
Sport - tour machine
65000 km gelopen,
loopt heel netjes en rustig
Geen vermogensverlies! Ondanks leeftijd. Nog origineel vermogen (101 PK) En hoger koppel dan origineel (96 Nm) dus zeer goede staat!

Veel nieuwe onderdelen:
- Nieuwe (radiaal) achterband en nog goede voorband
- Nieuwe kettingset (DID ketting en JT tandwielen)
- Nieuwe Remblokken
- Carburateurs zijn recent gereinigd
- Olie en filter 1000 km geleden ververst
- Nieuwe bougies
- Nieuwe kuipdeelrubbers

Extra's:
- Breed FZR 1000 achterwiel
- Speciale grotere remmen à R1 Remschijven, fireblade remklauwen (origineel aanwezig)
- Stalen remleidingen
- Yamaha R1 uitlaat. Voor de mooie looks, maar wel lekker rustig en mooi geluid. Hierdoor dus geen problemen bij controle, rijden in Duitsland en dergelijke
- Gimbel rem-schakelsetje, voor meer grondspelingen fijner schakelen en betere zitpositie (origineel aanwezig)
- Radiaalbanden voor beter weggedrag en stuurgedrag (standaard heeft de FZ diagonaalbanden)
- Buddy afdekkapje, voor mono-seat look

- -->Zowel volledige onderkuip als de "lowers" zijn aanwezig!!!! (voor tour of sportieve look)

- Handvatverwarming
- Nieuwer type motorblok, het meest betrouwbare en snelle FZ motorblok.
- Vermogensbankuitdraaien aanwezig

Hij stuurt superscherp, vooral op bochtige weggetjes (bijvoorbeeld in Luxemburg). Motor is lekker pittig. Topsnelheid is iets meer dan 250 km/uur. Binnen 3,8 seconden naar de 100.
Ook voor de lange afstanden een heerlijke machine om op te rijden.

Het is niet meer de nieuwste, dus wel een paar kleine krassen of plekjes, maar dat is logisch gezien de leeftijd. Technisch in zeer goede staat.

Foto's (zonder de nieuwe remmen en zonder de volledige kuip):

full


full


full



Ik heb na deze foto's nog andere remmen gemonteerd: 4zuiger remklauwen en 299 mm remschijven. Remt veeeel beter dan origineel of de latere FZ versies. Zie onderstaande foto (Origineel ook aanwezig)

full



En een foto met de volledige onderkuip komt nog!


vraagprijs 1000 euro of een goed bod


Voor meer informatie of extra foto’s kunt u natuurlijk bellen of mailen.

Met Vriendelijke groet,

Remco
 
Laatst bewerkt:
En met onderkuip, zo was de FZ in 2004:

Deze onderkuip is er in de huidige staat zo op te zetten.
(als ik er aan toekom doe ik dat dit weekend en maak er even een foto van)

full
 
Laatst bewerkt:
Is het een grote aanpassing om een R1 uitlaat er onder te lassen?? En vooral hoe klinkt het??

Tevens kickje voor deze krasse knar!!
 
Is het een grote aanpassing om een R1 uitlaat er onder te lassen?? En vooral hoe klinkt het??

Tevens kickje voor deze krasse knar!!

Het heeft wel wat voeten in de aarde gehad ja.

Het klinkt heel goed. Is een originele yamaha uitlaat, dus voldoet aan de geluidseisen (dus geen brul uitlaat) maar netjes en racy!

In iedergeval veel beter dan de originele FZ uitlaat!
 
Laatst bewerkt:
Wow! :o

De enige echte zonder z'n FZ? Is dan niets heilig in deze wereld?

Gefeliciteerd met de verkoop (en gefeliciteerd aan de koper!) :Y
 
He Thanx Geert!

Jij suc6 met de blades!

:W

@ Moderator: Slotje!

@Ton: Veel plezier met de FZ! Zorg er goed voor ;)


bij je eerst post staat een driehoekje, daar kun je je topic melden aan de moderaters datie gesloten wordt....

succes met het vinden van je R1.... en geen blauwe he, die grijs zwarte is veeeel mooier...
 
bij je eerst post staat een driehoekje, daar kun je je topic melden aan de moderaters datie gesloten wordt....

succes met het vinden van je R1.... en geen blauwe he, die grijs zwarte is veeeel mooier...

Ah ok, Thanx!

Ik twijfel nog tussen de grijze en de blauwe.
Je ziet het snel genoeg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan