Te koop Yamaha FZ750

Marlig

MF veteraan
11 sep 2010
3.543
1.086
Deze FZ 750 Bwj: 1990 met een KM stand van 38000 km ziet er gezien zijn leeftijd zeer goed uit ,hier en daar gebruikerssporen maar na 28 jaar kan het ook niet anders.Alleen de linker spiegelglas is gebroken , iets wat vervangen moet worden.
Goede banden(BT 016) remmen motorblok accu etc: in goede staat,heeft voorlopig geen onderhoud nodig(ben zelf monteur)
Wil er geen lang verhaal van maken maar de kenner weet dat dit type motoren uit die tijd top zijn,blok loopt als een zonnetje rijd heerlijk stuurt zeer goed maar toch....in de verkoop.
Reden verkoop na 2 jaar in bezit heb er nog ééntje en wat andere motoren deze staat te veel stil dus hij zoekt een nieuwe eigenaar.
Wie zijn A rijbewijs heeft en een zeer goed uitziende leuke classic) wilt rijden is dit een kans.
Bij aankoop krijg je er een reserveblok bij(al gaat deze niet stuk) en wat wielen ook nog en wat los spul,leuk toch.
Wie echt interesse heeft kan ik nog wat meer foto's sturen,al zegt mijn geplaatste foto genoeg.

Prijskaartje van
2017-03-24 16.15.43.jpg
€1300,-

0613151743
jmyasmin@ziggo.nl
 
Laatst bewerkt:
Leuke fiets voor iemand die van classic houdt
 
Ik heb wel interesse, waar staat deze?

Heb een gs550e waar ik vanaf moet, eventueel ruilen tegen meerprijs van mijn kant?
 
Ik heb wel interesse, waar staat deze?

Heb een gs550e waar ik vanaf moet, eventueel ruilen tegen meerprijs van mijn kant?
De FZ staat in Delft,heb geen interesse om te ruilen.Reden verkoop zie mijn verkoopverhaal;)
 
verschrikkelijk, ik blijf maar klikken op dat ding.

mag ik vragen of je nog een reserve zadel hebt liggen ?
 
Leuke fiets maar de 85/86 modellen blauw/witte of rood/grijze waren de mooiste mits achtervelg en brug FZR1000 eerste type erin .
Het mooie blok moet je niet achter plastic verstoppen.
 
Tja ik lees nou al een paar jaar van die verbouw verhalen waar men onderdelen van nieuwere modellen gebruikt maar denk steeds vaker ' koop dan gewoon het nieuwe model '
zal de leeftijd wel zijn.
maar mijn FZ was een opwelling, ik heb een '98 R1 dus ervoor hoef ik niet meer naar te kijken ;)

Ah ik dacht dat ik in het FZ topic zat, excuus en gratis kick :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan