TE KOOP : Yamaha R1 met vele opties ! ! !

ScorpionKing

Die hard MF'er
22 feb 2004
519
0
Antwerpen
Bied met spijt in men hart mijn R1 aan ;(
De reden waarom deze de deur uitgaat is omdat we net een huisje gekocht hebben waar nog heel wat aan dient te gebeuren ( Verbouwingen )
Deze werd voor de eerste maal ingeschreven op 13.09.1999 en heeft momenteel 24.404 km op de teller staan . De moto heeft tal van opties zoals Bv : Blauwe hobbel bobbel van MDI , Stalen remleidingen , kleine knippers achteraan , undertail van MBK , stuurdemper , goudkleurige wielen enz ...
Alsook zijn de banden nog niet lang geleden vervangen , dit geld ook voor de batterij !
Het enige dat er aan is wat lakschade aan de linkerkant van de topkuip . Dit kan makkelijk plaatselijk buigewerk worden ( spotrepair ) genoemd voor de mensen die in de carroseriewereld zitten zoals ik . Aan de koplamp , spiegel en knipper is er geen schade . Wou deze voor een mooië prijs laten gaan ( 4500 eurokes :9~ ) topkuip hersteld ! Indien er iemand deze zo wilt meenemen ( met lakschade aan topkuip ) mag deze de deur uit voor de minimumprijs van 4250 euro ( laagste prijs :] ) Heb deze gisterenmorgen te koop aangeboden op verschillende site's en heb gisterenavond een bod van 4100 euro aangeboden gekregen . Dus ga er vanuit dat deze in de komende dagen wel verkocht zal zijn :)

Mocht er iemand interesse hebben verneem ik het wel ;)

Foto op aanvraag



Greetz Scorp ,
:P
 
Indien er iemand deze zo wilt meenemen ( met lakschade aan topkuip ) mag deze de deur uit voor de minimumprijs van 4250 euro ( laagste prijs :] ) Heb deze gisterenmorgen te koop aangeboden op verschillende site's en heb gisterenavond een bod van 4100 euro aangeboden gekregen . Dus ga er vanuit dat deze in de komende dagen wel verkocht zal zijn :)


Ehm ja ik heb wel interesse. Ik bied dan 4200 euro.

-O- Sjezus, en dan 5 tientjes eronder gaan bieden.. :N :X _O-
 
Als hij toch vijf tientjes onder de vraagprijs biedt is het toch aan de topicstarter of die akkoord gaat met dat bod :? Verkoop jij de fiets ofsow :?
Lezen knuppel, minimumprijs staat er.. met je ofsow _O-

Anyway, mooie R1 voor een strakke prijs, zo lijkt het. Wie o wie? 8-)
 
Mijn fout ik had eroverheen gelezen. Ik had niet gelezen dat zijn minimumprijs 4250 is in dat geval doe ik gek en bied ik 4300 aan. Mits de motor technisch helemaal in orde is natuurlijk.
 
Mijn fout ik had eroverheen gelezen. Ik had niet gelezen dat zijn minimumprijs 4250 is in dat geval doe ik gek en bied ik 4300 aan. Mits de motor technisch helemaal in orde is natuurlijk.

Aan het taalgebruik van de TS te lezen is het een Belgisch Exemplaar...
 
Terug
Bovenaan Onderaan