Te koop: Yamaha R1 RN19 helemaal compleet, incl aanhanger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zuki

Die hard MF'er
28 okt 2005
875
7
Oost Gelre
Te koop:
Yamaha r1 rn19
Bouwjaar 2008

Bij deze zet ik mijn Circuit motor te koop. Het blok is standaard. De motor is 100% nooit gevallen. Erg nette goede snelle betrouwbare motor die goed onderhouden is. Ik heb ca 5 zac races met de motor gereden in de sport cup en verder alleen losse circuit dagen.

Opties:

Goede Dunlop banden
Gouden velgen met haakse ventielen
Wave remschijven
Stalen remleidingen
Gear indicator
Laptimer
Race Kuip set , prof gespoten
Tank grip
Snel sluit Tankdop
Race foam zit
Valblokken
Remhendelbescherming
Voorvering volledig aangepast door SO 2015
Wilbers Achtershock geserviced door SO 2016
Termignoni uitlaatsysteem

Originele uitlaten en schokbrekers aanwezig.

Tevens daarbij paddockstand, aantal nog zeer goede gebruikte slicks ( Dunlop), constands bandenwarmers ( 5 dagen oud)

Ook wil ik mijn gesloten aanhanger verkopen. 150 breed,180 hoog, 300 lang incl Inrijklem en opbergrek.

Prijs:
Motor alleen 4750 euro
Motor incl regenvelgen en banden 4950 euro
Motor incl regenvelgen, banden, bandenwarmers paddockstands 5100 euro.

Prijs voor alles incl GESLOTEN aanhanger 6300 euro.

Tel: nul,zes,vier,vier,vijf,een,vier,acht,zes,vijf
 
Laatst bewerkt:
Pic
full
 
Het gaat dus om de gesloten aanhanger vd laatste foto. Hier komen nog wel meer foto's van.
Hij is in ieder geval in goede staat, 750 kg ongeremd. Helemaal wit. Openslaande deuren achter en een voordeur.
 
~
Het is een enkelasser, 750 kg ongeremd, leeg gewicht aanhanger weet ik niet. Als ik alles erin heb incl tent, wielen, gereedschap etc etc dan zit ik op 650 kg.
Er kunnen prima twee motoren naast elkaar maar dan moet je het rek verplaatsen. Aanhanger is voorzien van goede banden, aluminium opbouw, nergens roest oid. Goede verlichting
 
heb je er wat meer foto's van , in principe gaat er maar 1 motor in.
waar staat hij als ik hem wil bekijken , wat wil je ervoor hebben.
 
ziet er goed uit , ik ben waarschijnlijk zelf de 2e even aan het kijken bij de jongens op assen maar mijn maat ( frank rsv4 nr4) komt de 3e wel kijken want die heeft dan zelf ook de zac wedstrijd.
 
ziet er goed uit , ik ben waarschijnlijk zelf de 2e even aan het kijken bij de jongens op assen maar mijn maat ( frank rsv4 nr4) komt de 3e wel kijken want die heeft dan zelf ook de zac wedstrijd.

Ik denk dat ik zelf ook de 2e aan het einde vd dag aankom om nog ff te kijken. Ik slaap er namelijk ook altijd in😃
 
Te koop:
Yamaha r1 rn19
Bouwjaar 2008

Bij deze zet ik mijn Circuit motor te koop. Het blok is standaard. De motor is 100% nooit gevallen. Erg nette goede snelle betrouwbare motor die goed onderhouden is. Ik heb ca 5 zac races met de motor gereden in de sport cup en verder alleen losse circuit dagen.

Ga je er helemaal mee stoppen? We stonden nog samen op Assen met een dag van Trackdays4all (witte r6).

Zeer mooie fiets, en aanhanger !

Die tent hou je ?
 
Ga je er helemaal mee stoppen? We stonden nog samen op Assen met een dag van Trackdays4all (witte r6).

Zeer mooie fiets, en aanhanger !

Die tent hou je ?


He , ja idd. Jij ging ook lekker die dag!

Ik heb niet zoveel tijd meer over en wil gewoon af en toe et circuit op gaan met mijn straatfiets denk ik. Paar daagjes per jaar en daar wil ik niet alles meer voor houden.

En ja de tent hou ik 😉 die komt altijd wel van pas😃
Ben je er maandag ook?
 
He , ja idd. Jij ging ook lekker die dag!

Ik heb niet zoveel tijd meer over en wil gewoon af en toe et circuit op gaan met mijn straatfiets denk ik. Paar daagjes per jaar en daar wil ik niet alles meer voor houden.

En ja de tent hou ik 😉 die komt altijd wel van pas😃
Ben je er maandag ook?

Valt wat voor te zeggen !

Jaa ben er heel het weekend, rij zaterdag OW, zondag vrij, en maandag ZAC idd. Denk dat we weer hetzelfde plekje staan bij het hek, moet ik wat vrij houden?
 
Valt wat voor te zeggen !

Jaa ben er heel het weekend, rij zaterdag OW, zondag vrij, en maandag ZAC idd. Denk dat we weer hetzelfde plekje staan bij het hek, moet ik wat vrij houden?


Zo dan! Goed bezig.

Een vriend van mij is er zondag ook al dus ik zie wel waar hij zijn kamp opslaat 😉
Ik zoek je nog wel op dan 👍 Veel plezier en succes!
 
Maandag te bezichtigen op Assen! Aan het eind van de dag mag die weg maar dan is die nog niet gepoetst 😉
 
conform mijn kenteken mag ik slechts 500kg ongeremd trekken en 1500 kg geremd
daar ik regelmatig met de aanhanger naar het buitenland ga en er dan ook 2 motoren in zet
gaat dat dus niet lukken met een ongeremde kar.

ik wens je veel succes met de verkoop maar ik ga verder kijken naar een geremde kar.
 
De aanhanger is onder voorbehoud verkocht en wordt begin augustus opgehaald.

Dus alleen nog een mooie R1 te koop incl toebehoren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan