Te Koop:Yamaha R6 2006 Zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.
serieus... in dit tempo ben ik em over iets meer dan 23 jaar wel kwijt :D
 
verkocht! Dwip je kan mn linker voorknipperlicht donderdag op komen halen :)
 
serieus... in dit tempo ben ik em over iets meer dan 23 jaar wel kwijt :D

ja 't is nou hunting-season he, ik ben zelf aan het zoeken voor een 2006 model dus wie weet ga je nog van me horen, ik wil eerst effe wat rond checke alleen zou ik er rekening mee houden dat je em pas verkocht krijgt als het weer goed weer is... Alleen een enkele zieke geest zoals ik zou em misschien kopen om er iedere dag naar te kunnen kijken :P
 
Ik weet t Alexander :) en hield ik eerlijk gezegd zelf ook al rekening mee! Maar gelukkig is het echt geen straf om op deze fiets door te blijven rijden hoor!

Dat kijken doe ik zelf ook erg graag :) maar luisteren nog liever }) Maar als straks het seizoen weer begint komt er vast wel weer meer animo. Maar laat maar horen als er oprechte intresse is!

Grtz Dave
 
Jaa is idd geen beginnersfiets 8-) heb ook nog weinig kunnen rijden ivm slechte weer.. maar dat gaat ik van de zomer zeker goed maken! *O*

Hij rijd fantastisch en op zich had ik wel een ouder model kunnen kopen maar zou ik toch gauw verlangen naar wat ik nu heb staan.... en wilde mezelf niet een jaar gaan lopen opnaaien door op een goedkopere fiets te gaan beginne waar ik snel op uitgekeken zou zijn.

In eerste instantie wilde ik ook een zwarte fiets maar na lang zoeken en nadenken kwam ik op deze fiets uit en ben en tevreden! dat blauw is echt super mooi en dat wit straalt ook alstie goed in de poets staat. Misschien de volgende fiets wel zwart!

en nee hij is niet all risk verzekerd.. dat liep flink op in de kosten als ik hem op mijn naam wilde hebben.... ( tegen de 200 euro PER MAAND ) en hij staat gewoon op mijn naam dusja..

de verzekeringsmaatschappij waarbij ik mijn auto verzekerd heb begon te stotteren toen ik vertelde dat ik met 0 jaar rijbewijs A en mijn leeftijd(21jr) een motorfiets met 92 kw vermogen wilde verzekeren.
heb hem wel wa+beperkt casco (diefstal) verzekerd bij een ander...

heb mn auto op eigen naam en all risk verzekerd, en dat is ook geen goedkoop kostenplaatje ;)

Als jij tegen die tijd je fiets nog heb staan, ben ik van de partij voor een rondje sturen :]

laat het maar weten :W
 
Laatst bewerkt:
NIET MEER TE KOOP IVM GEJAT!!!

Kenteken is MP-NR-92

Als iemand hem ziet rijden mag je hem er gerust aftrappen!

grtz
;( :(
 
Dat gaat lekker bij je.
Eerst je oude R6 gestolen en nu deze :N .
Meld het ook aan een moderator,zodat hij ook bij het andere topic komt te staan.
Sterkte ermee.

Groetjes Bart.
 
Stelletje teringlijers !!!! Je word er zo onderhand toch helemaal ziek van. Afschieten zeg ik !

Succes met de afhandeling.
 
Wtf, dat is goed klote. Het gaat serieus nergens meer over, elke paar dagen verdwijnt er weer een. Ik hoop dat je er dit keer financieel niet op achteruit gaat. Succes met de afhandeling!
 
Op mn volgende motor kom een blok C4 te zitten wat over afstand te ontsteken is! Is nou idd al de 2de binnen 12 maanden tijd! Ben ook n beetje bang voor wat de verzekering nu gaat zeggen :(
 
Licht trouwens even de mods in. Kunnen ze hem even in het gestolen topic zetten en de titel van dit topic aanpassen. Dat kun je doen door je eerste bericht te bewerken en dan op het uitroeptekentje te drukken.
Houd ons op de hoogte van wat de verzekering zegt!
 
Sow, da's wel zuur. Eerst je fiets te koop (moeten) zetten in verband met financiën, vervolgens is dat gelukkig niet meer noodzakelijk .... en halen ze 'm weg :X

Sterkte met de afhandeling in ieder geval.
 
Zo zaggie er vanachter uit... maar dat wisten de meesten hier wel! -O-
kenteken lijkt me daarnaast ook duidelijk
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan