Te koop: Yamaha R6 Circuitmotor 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stijner

MF'er
3 jul 2007
219
0
Ik was vorig jaar van plan om mee te gaan doen met de ZAC, maar omdat ik een appartement gekocht heb zie ik toch van dit plan af.

Daarom wil ik mijn vorig jaar aangeschafte circuitmotor (YAMAHA R6 2004) te koop aanbieden. Het is een uitstekende motor waar ik vorig jaar nog twee circuitdagen mee heb gereden, en dit jaar maar eentje. De motor is onderhouden door Jan de Grooth Motoren in Groningen en na de laatste circuitdag nog eens voorzien van een gloednieuwe SBK demper. Ook heeft hij een beurt gehad, waarbij alle vloeistoffen zijn vervangen, de accu is vervangen en alle onderdelen (ketting, tandwielen etc) zijn gechecked.

De motor is voorzien van de volgende aanpassingen:

Circuitkuipen
binnenwerk voorvering Hyperpro
achterschokbreker Hyperpro
stuurdemper Hyperpro
Goodridge stalen remleidingen
Gear indicator
stompgrip

De motor staat op Pirelli Dragon Supercorsa's, geschikt voor nog minimaal een volledige circuitdag.

De motor heeft ongeveer 10.000 km gereden en is verder volledig in originele staat.


Vraagprijs voor dit moois: 3300 euro, of doe een redelijk bod.
 
Laatst bewerkt:
foto's
full
 
Ik zie dat ik mezelf zo'n beetje uit de markt heb geprijsd..

prijs is aangepast!

Vraagprijs: 3300 euries.
 
Is dit niet de oude motor van vienus? of toevallig dezelfde kleuren?


That's right, ik heb hem vorig jaar van Erik overgenomen. Echt een topfiets. Ik heb er alleen geen tijd meer voor. dus over en uit. :)
 
Je staat op m'n lijstje van circuitfietsen om in de gaten te houden.... ;)


Ehhh, waarom ligt je zijstandaard er naast? :?
En is dat Hyperpro spul lineair of progressief?
 
Laatst bewerkt:
Jiffy is altijd los geweest. En voor wat betreft het hyperpro-verhaal: geen enkel idee.
 
Kijker kwam niet opdagen, dus schopje!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan