Te koop: Yamaha SR500 1-cyl. 1993 * 900 Euro *

L@mpie

Hier ook!
16 apr 2008
1.424
0
provincie Groningen
VERKOCHT

Het betreft een SR 500 van 1993 , spaakwielen , en trommelremmen. Remt uitstekend, die voorrem.
20 KW. (late SR500's zijn wegens milieu-eisen teruggeschroefd)
ongeveer 50.000 op de teller. Trappen = lopen,
banden BT45 ca. 5000 km,
kettingset Tsubaki ca. 2000 km.
Balhoofdlagers ca. 2000 km.
stuureindknippers.
Uitlaatdemper JAMA , redelijke staat, niet rot.

accu slecht, maar die is niet nodig om aan te trappen en te rijden. Spanningsregelaar misschien overleden. weet ik nog niet zeker. Misschien is het alleen de rotte accu, of een massaprobleempje, maar de verlichting doet het niet zoals het hoort.

Ik heb de originele knippers nog, de middenbok, de originele spiegels, de originele stepjes en duosteps, achterlicht.

complete originele fiets dus , op afgezaagd achterspatbord na.

blikwerk en kapjes in behoorlijke staat, chroom redelijk. frame wat oppervlakteroest. Kabelboom netjes, niet in geknipt en geplakt.

Rijdt prima, maar achterbruglagers zijn wel aan de beurt om te vervangen.

Wie maakt me los!
dus zowel voor originele SR500 liefhebbers , als voor mensen die op zoek zijn naar een ombouwproject.
Onderdelen en accessoires prima te krijgen in duitsland, tegen schappelijke prijzen.

meeneem-forumprijs : 900 Euro

Locatie provincie Groningen

300320091553.jpg


300320091554.jpg
 
Laatst bewerkt:
Alleen al omdat hij op MP voor 950 te koop staat, verdient het een kickje!
 
.....koop ik qafgelopen woensdag een veul versletenererde Sr met Xt blok voor een bedrag dat hier veel te dichtbij ligt! (subtiel kikje) 900 euro voor een SR500T is echt geen geld! succes met de verkoop....volgende keer een weekje eerder te koop zetten graag
 
Had ik dat geweten , had je 'm zo kunnen overnemen.....sjit.... Ik kwam er gewoon niet eerder aan toe om hem hier neer te zetten.

Maar dank voor je kick, en wie weet spreken we elkaar nog eens. Ik hoop dat je goede zaken gedaan hebt op Hardenberg. Ik wou wel komen, maar tijd he... :/
 
Leuk ding :Y
Voor €750,- kom ik 'm halen.
~[edit] kun je wat meer foto's (ook van rechterzijde)
 
Laatst bewerkt:
Had ik dat geweten , had je 'm zo kunnen overnemen.....sjit.... Ik kwam er gewoon niet eerder aan toe om hem hier neer te zetten.

Maar dank voor je kick, en wie weet spreken we elkaar nog eens. Ik hoop dat je goede zaken gedaan hebt op Hardenberg. Ik wou wel komen, maar tijd he... :/

Hardenberg was erg druk en erg gezellig. Sr raak je snel kwijt, ben ik niet bang voor
 
Ik heb zelf een ´78 er en zou die niet verkopen voor 900!
dus jongens 900 is wel een echt mooi prijsje!
of zijn de oudere meer waard :-)
 
*schop*

Afbeelding10.png


Hij zal toch niet via MP verkocht gaan worden?? Kom op jongens en meisjes, ik zie hem liever via het motorforum gaan. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan