Te koop: Yamaha SZR 660

Loenatik

MF'er
14 jul 2003
31
0
Apeldoorn
Te koop wegens tijdsgebrek mijn in zeer goede staat verkerende '96er Yamaha SZR 660 in de prachtige kleur oranje.

Ideaal voor de beginner maar ook voor gevorderden een erg leuke motor. Heeft nog geen 26.000 km gelopen en ziet er gelikt uit. Alle onderdelen in prima conditie, ook slijtonderdelen. Alles origineel.

Banden beide nog 100% en ook de Brembo remmen nog in top conditie. Naast super sportief rijgedrag door de ene cilinder ook erg laag verbruik. 1:20 / 1: 25 is niet ongewoon. En natuurlijk is het een heerlijk licht fietsje wat hem goed handelbaar maakt, juist voor kleinere mensen. Wellicht enige nadeel is dat de motor niet geschikt is voor mensen langer dan 1.85, tenminste als je lange benen hebt.

Recent groot onderhoud gepleegd, remblokken vervangen, olie en filters vervangen, kleppen gesteld, nieuwe voorband, nieuwe achterband (beide Bridgestone BT090) en stalen remleiding voor. (rekening uiteraard voorhanden)
Ketting en tandwielen zijn redelijk

Vraagprijs: EUR 2250,-

full
 
Laatst bewerkt:
mail svp ook ff je nummer, kan ik je bellen ;)

hoop dat je niet te ver weg woont, dan kom ik spoedig een kijkje nemen
 
Laatst bewerkt:
nee hoor, maar ik vindt het nooit zo leuk om bv 2,5 uur te rijden.........dus "hoop" ik altijd maar dat ze niet tever wonen.

in dit geval niet! dus das mooi!
 
Dank je!

Dienstmededeling (voor de geïnteresseerden in deze mooie fiets):

Ik zit de komende 2 weken in Engeland, dus ben iets minder makkelijk te bereiken.
Zal proberen dit topic in de gaten te houden en de mail te beantwoorden, maar verwacht dus niet direct antwoord. Excuses voor het ongemak! :+

Ik weet, ook in Engeland hebben ze internet, maar ik moet altijd naar plekken (voor mijn werk) waar ze nog nét elektriciteit hebben. :X
 
leuke bike.... heb je nog meer foto's?? ennuh wat is het probleem voor de lange medemens?? ben zelf 193 en vind het wel (zoals eerder gezegd) een leuke bike.. :Y
 
Laatst bewerkt:
leuke bike.... heb je nog meer foto's?? ennuh wat is het probleem voor de lange medemens?? ben zelf 193 en vind het wel (zoals eerder gezegd) een leuke bike.. :Y

Solly! :+ Had je eerdere reactie verkeerd gelezen.

De fiets is inderdaad niet groot, maar in het SZR topic is er iemand van 1.82 die de fiets zonder problemen rijdt. (ben zelf 1.73) En dan is er nog dit verhaal:

http://festinalente.nl/nederlands/tekst/SZR660.htm

(Beste man is 1.95 en schijnt erg veel plezier te hebben van z'n SZR).

Dan nog een foto'tje (de enige die ik nog heb)
full
 
Laatst bewerkt:
De M-F OMA wakkergemaakt :z

Zoals het er nu naar uitziet ga ik dit jaar nóg minder op de motor rijden, dus verkoop is nog steeds actueel.

Vraagprijs is denk ik nog steeds acceptabel en zo niet dan hoor ik dat graag. ;)
 
dit rijd op 25kw beter dan een 4cilinder.

Heb er zelf ook een, mooi ding loenatik! prijs is een beetje aan de lage kant moet k zeggen. maar het punt is dat je deze dingen in de zomer niet weg kan doen omdat ze te leuk zijn....... :)

succes met de verkoop!
 
is zoiets ook een beetje te doen op 25kw? :)

*voorzichtige interesse heeft*

De motor kan 25kW, maar is nooit officieel als 25kW geleverd.
Wat je kunt doen is een zogenaamde drosselsatz (aka terugvoerset ?) kopen, deze inbouwen en met de vermogensuitdraai naar je verzekeringsmaatschappij gaan. Vraag van te voren wel eerst aan je verzekeringsmaatschappij of ze dat accepteren.

Zie ook de postings van Derkster en Scintilla in het SZR topic:
Scintilla in "SZR rijders"
Derkster in "SZR rijders"

Een drosselsatz kun je bijvoorbeeld kopen op ebay:

http://cgi.ebay.de/25-kw-Drosselsat...25632QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1713.m153.l1262

Motor is overigens standaard 35kW (48pk) en ik kan je zeggen dat het op bochtige weggetjes (en die heb je genoeg op de Veluwe) erg leuk is. Maw; met 10 kW minder verwacht ik net zoveel plezier! :]
Ik woon overigens in Apeldoorn en de motor is aldaar te bezichtigen.

dit rijd op 25kw beter dan een 4cilinder.

Heb er zelf ook een, mooi ding loenatik! prijs is een beetje aan de lage kant moet k zeggen. maar het punt is dat je deze dingen in de zomer niet weg kan doen omdat ze te leuk zijn....... :)

succes met de verkoop!

Dank je! Dank je! Hoor je niet vaak dat de vraagprijs te laag is, haha! Nee, ik denk dat dit een nette prijs is, ook gezien het feit dat de ketting en tandwielen niet meer nieuw zijn. (en voor de rest is de motor dus wel helemaal top!) :)
 
De motor kan 25kW, maar is nooit officieel als 25kW geleverd.
Wat je kunt doen is een zogenaamde drosselsatz (aka terugvoerset ?) kopen, deze inbouwen en met de vermogensuitdraai naar je verzekeringsmaatschappij gaan. Vraag van te voren wel eerst aan je verzekeringsmaatschappij of ze dat accepteren.

Zie ook de postings van Derkster en Scintilla in het SZR topic:
Scintilla in "SZR rijders"
Derkster in "SZR rijders"

Een drosselsatz kun je bijvoorbeeld kopen op ebay:

http://cgi.ebay.de/25-kw-Drosselsat...25632QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1713.m153.l1262

Motor is overigens standaard 35kW (48pk) en ik kan je zeggen dat het op bochtige weggetjes (en die heb je genoeg op de Veluwe) erg leuk is. Maw; met 10 kW minder verwacht ik net zoveel plezier! :]
Ik woon overigens in Apeldoorn en de motor is aldaar te bezichtigen.Dank je! Dank je! Hoor je niet vaak dat de vraagprijs te laag is, haha! Nee, ik denk dat dit een nette prijs is, ook gezien het feit dat de ketting en tandwielen niet meer nieuw zijn. (en voor de rest is de motor dus wel helemaal top!) :)

Ja, hoe dat met de vermogensuitdraai enzo zat wist ik al ;)

Ik kom er iig nog op terug :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan