Te koop: Yamaha SZR 660

Mooie nette staat, Loenatik :Y

Ruilen voor een rode SZR, 40.000 km, met bijbetaling O-)

Heb altijd al de oranje versie willen hebben :$

Onee, je hebt geen tijd meer om te rijden 8-)
 
Mooie nette staat, Loenatik :Y

Ruilen voor een rode SZR, 40.000 km, met bijbetaling O-)

Heb altijd al de oranje versie willen hebben :$

Onee, je hebt geen tijd meer om te rijden 8-)

Tsja, heb inderdaad veel te weinig tijd om op de motor te rijden. Zit erg veel in het buitenland en als ik dan thuis ben spreek ik vaak af met vrienden of familie. (die veelal binnen een straal van 5 km wonen, waardoor de motor op stal kan blijven).

[offtopic]

ik heb net 2 kaarten voor R.E.M. besteld voor de Westergasfabriek dankzij jouw sig. Ook ik kan hun muziek meer dan waarderen :P (en nu maar hopen dat ik dan in NL ben -O- )

[/offtopic]
 
Vraagje: wat kost dat ketting en tandwielen vervangen zo ongeveer? En hoeveel KM kunnen ze nog ongeveer mee? :)
 
Vraagje: wat kost dat ketting en tandwielen vervangen zo ongeveer? En hoeveel KM kunnen ze nog ongeveer mee? :)

Ik heb destijds voor m'n MuZ (zelfde blok) een kettingsetje via jamopa.nl besteld. Ik zie net dat een DID x-ring ketting + tandwielen voor de SZR daar 111 euro kost. Setje met o-ring ketting is maar 95e. Enige waar je dan nog ff rekening mee moet houden is dat de ketting nog geklonken moet worden.

Leuke fiets verder, deze oranje SZR :) 1-cilinders zijn gewoon chaaf 8-)
 
Vraagje: wat kost dat ketting en tandwielen vervangen zo ongeveer? En hoeveel KM kunnen ze nog ongeveer mee? :)

Voor kosten ketting + tandwielen check bericht hierboven (bedankt Tiez). Daar bovenop komen nog de montagekosten (ongeveer EUR 75), tenzij je het zelf kunt natuurlijk.

Je kunt voorlopig zeker nog wel doorrijden met de ketting en tandwielen, de motor rijdt prima, echter ik durf geen indicatie te geven over het aantal te rijden kilometers.

Laat je echter niet tegenhouden om een proefrit te komen maken; het gaat tenslotte om slijtdelen en is niet onoverkomelijk. Als je serieus geinteresseerd bent, worden we het ook wel eens over de prijs. ;)
 
[offtopic]

ik heb net 2 kaarten voor R.E.M. besteld voor de Westergasfabriek dankzij jouw sig. Ook ik kan hun muziek meer dan waarderen :P (en nu maar hopen dat ik dan in NL ben -O- )

[/offtopic]
Hee toevallig, nog een REM fan! Wie weet hoort dat bij elkaar REM en SZR rijden haha :)
 
Ik heb destijds voor m'n MuZ (zelfde blok) een kettingsetje via jamopa.nl besteld. Ik zie net dat een DID x-ring ketting + tandwielen voor de SZR daar 111 euro kost. Setje met o-ring ketting is maar 95e. Enige waar je dan nog ff rekening mee moet houden is dat de ketting nog geklonken moet worden.

Leuke fiets verder, deze oranje SZR :) 1-cilinders zijn gewoon chaaf 8-)


ik heb voor mijn Tsubaki setje (ketting+tandwielen) 95 euro betaald. heb het zelf gedaan, dus dat scheelde alweer, en rijd er nu 13000 km mee en gaat nog steeds goed :)
 
open pijp eronder = dikke klappen bij zo'n SZR 660 !!! :o

Heel irritant! Mijn vriendin had deze motor en ikzelf een Yamaha R1. Als ik die van mij startte keek niemand op, maar als mijn vriendin de SZR startte dan moest iedereen wel omkijken. Geweldig mooi geluid.

Erg makkelijke, handelbare stuurfiets, waar mijn vriendin erg leuk heeft mee leren motorrijden. Is ook echt een fiets die je een kick geeft (iets wat ik nog weleens mis op bijvoorbeeld een 4 cilinder).
 

wat een acceleratie zeg, mooi ding zo'n 1 cilinder. en wat een geluid. en, heel belangerijk, deze motor ziet er niet uit als een 90's motor, ik dacht eerst dat het een 2005 + was. ziet er veel beter uit dan bepaalde 2008 jappaners. in goede staat zo te zien en wat een prijs!

PS: banden afmetingen aub, als het kan.
 
Loenatik,

Motor al verkocht? zo nee wil ik graag eens komen kijken bij je.

Groeten


Hmmm, half april heb ik een afspraak staan met een geinteresseerde, dus deze meneer gaat voor. Mocht de koop niet doorgaan, dan laat ik het je weten. ;)


wat een acceleratie zeg, mooi ding zo'n 1 cilinder. en wat een geluid. en, heel belangerijk, deze motor ziet er niet uit als een 90's motor, ik dacht eerst dat het een 2005 + was. ziet er veel beter uit dan bepaalde 2008 jappaners. in goede staat zo te zien en wat een prijs!

PS: banden afmetingen aub, als het kan.

De prijs is inderdaad niet zo hoog, maar de meeste SZR'en cirkelen rond deze prijs. Het is gewoon een fiets voor mensen die houden van bochten en minder van peekaas en aangezien de meesten voor de peekaas gaan, is er minder vraag naar.
Maar niet verklappen: op dijkjes rijd je het gros van de viercilinders eruit. :P

Band achter: Bridgestone 150/60 R17 BT090R RTL
Band voor: Bridgestone 110/70 R17 BT090F FTL
 
Niet eenvoudig een leuke te vinden! Stond er hier in de buurt een bij een handelaar maar die moest er weer onredelijk veel voor hebben. Dus mijn zoektocht gaat door!:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan