Te koop: Yamaha SZR660 (25 kw mogelijk)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jane86

Die hard MF'er
28 aug 2008
904
0
Te koop aangeboden:

Yamaha SZR 660
Bouwjaar: 1996
Kilometer stand is op dit moment: 38.262 km
Kilometer stand vorige eigenaar: ± 31.000 km
Motor in het bezit sinds 11-11-2008

Ik heb de motor nu een jaar in het bezit (3e eigenaar) en heb er alleen de zomermaanden mee gereden. Ik verkoop mijn motor omdat ik een auto heb gekocht i.v.m. stage in België.

Pluspunten:
- Nieuwe spanningsregelaar, rempot & remvloeistof vervangen (aanschaf juli,
bon aanwezig)
- Nieuwe kettingset goudkleurig X-ring (juni, bon aanwezig)
- Nieuwe accu (aanschaf mei, bon aanwezig)
- Startkabel vervangen + opzetten van nieuwe voor- en achterband
(maart, bon aanwezig)
- Xenon ingebouwd
- 25 kw set aanwezig (gemakkelijk in te bouwen + uitdraai)

Minpunten:
- Lichte lagerschade, waardoor er meer olieverbruik is dan normaal
- Zadeldek is licht beschadigd (leer is aanwezig in de kleur zwart/grijs)
- Gebruikersschade op kappen


Vraagprijs € 950,00

Graag reageren via PM. Tel nr. ook verkrijgbaar via PM.

Foto's:

796381072_6_lfD0.jpeg



796381080_6_bcmM.jpeg


796381105_6_C80n.jpeg


796381099_6_-Ww5.jpeg


796381239_6_aKva.jpeg


796381106_6_O8TG.jpeg


796381140_6_RNa1.jpeg


Achterband

796381168_6_q1uG.jpeg
 
Dat is een mooie prijs zeg!

Jammer dat ik mijn motor nog niet verkocht heb anders had ik hem graag overgenomen.

+ gratis kickje
 
Zou ik zondag kunnen langskomen daarvoor dan is hij verkocht aan mij.

Kan niet vroeger dan zondag omdat ik zaterdag's werk.

Met vriendelijke groeten Gino
 
Hoi Gino,

zondag zou mogelijk zijn, ik ben wel pas zondagmiddag beschikbaar vanaf 17.00 uur, ik weet niet of dat een probleem is? Ik zit namelijk het weekend in Parijs. Evt. zou het aanstaande donderdagavond ook kunnen, maar dan ook pas later. Woon je in de buurt van Haarlem?

Groetjes Jane
 
Hey , nee ik woon in belgie maar tis maar 190 km ongeveer dus een uurtje of 3 rijden.

En voor volgende week heb ik nog geen uurrooster gekregen maar sta meestal met een late.

Anders spreken we af via mail verder boosterke79atpandora.be

groeten Gino
 
ajj, ik wil ook een szr in deze kleurstelling maar kan nu echt geen projectmotor aannemen ivm de studie... De prijs is erg scherp. Zeker gezien de nieuwe slijtageonderdelen die er op zitten!
 
ja, er is best veel vervangen, dus eigenlijk wel zonde om hem weg te doen, maar ja, je kan geen student zijn met een motor en auto tegelijk (ik niet in ieder geval :P )
 
Bijzonder type motor, een een-cilinder in zo'n sportief frame. Heb er ooit ook naar gekeken. Succes met de verkoop.
 
Excuses voor de ietwat late reactie, maar aangezien ik doordeweeks stage loop in Belgie, heb ik niet altijd kans om t internet op te kunnen. Het probleem is echt het blok op dit moment. Volgens een kennis die monteur is, is er een probleem met de krukaslagers en de drijfstanglager. Dit zou vervangen moeten worden. De reden van verkoop is dat ik op m'n motor niet op en neer naar Belgie kon rijden (weersomstandigheden en lange rit) en daarom een auto heb gekocht. Als ik het blok zou moeten maken ben ik hier extra kosten aan kwijt die ik op dit moment niet wil maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan