Te koop: Yamaha TRX 850

Emiel675

Rookie
11 okt 2009
27
0
Te koop aangeboden:


In zeer goede staat verkerende Yamaha TRX 850.
Een sterke 2 cilinder met geweldige klappen! Is voorzien van een open Laser demperset wat het geluid nog bruter maakt, en wave schijven voor en achter. Accu is van begin 2010. Olie + oliefilter is op 46.000km ververst/vervangen.


Bouwjaar : 1996
Kilometerstand: 46.700km (kan heel klein beetje oplopen omdat er heel af en toe nog mee gereden wordt)
Kleur : zwart


full


full


full



Extra's:
- wave schijven voor en achter (met in 2010 vernieuwde remblokken voor)
- belly pan
- open Laser carbon demperset
- WP progressieve voorvering
- goud/bronzen wielen
- Goodridge remleidingen voor en achter
- carbon dashbord
- rvs kettingbeschermer met TRX en Yamaha logo
Slijtage delen verkeren in prima staat. Staat op goede (016 voor en 021 achter) banden. Achter met een 170 ipv. een 160.


Reden verkoop: Ik ben op zoek naar wat anders, en dan een beetje in de richting van een supersport!

Kom gerust langs voor een proefrit.
Heb je iets in te ruilen, laat het me weten en wie weet komen we er uit!


Vraagprijs : € 2.500, - - €2400, - -
 
Laatst bewerkt:
@ markprinsen
De zithouding is redelijk recht op dus je hangt niet helemaal in je polsen. Hierdoor zijn lange stukken dan ook zonder probleem te doen!

De motor is in Drachten te bewonderen.
 
Hallo daar, ik heb nu een YZF 750 en die bevalt mij zeer goed omdat hij voor mijn korte beentjes laag genoeg is. Hoe zit dat met deze motor? Hij oogt nogal hoog, maar ik kan het mis hebben.
 
Ik ben zelf 1.75m en kan met beide benen gewoon de grond raken en kan er prima mee manouvreren.
Nu is het ook nog mogelijk om de dogbones weer terug de veranderen naar de originele (deze heb ik er ook bij). Er zitten nu namelijk dogbones op van de YZF 750 (wat toevallig) wat er 1 op 1 op past, deze zijn 11mm kortere waardoor de achterkant iets omhoog komt waarmee de gehele motor wat meer op de voorkant komt te staan wat weer gunstig is voor het kortere draaiwerk!

Met andere woorden, hij is nu prima te handelen voor iemand van 1.75m en zet je de originele dogbones er weer op dan is het een hele vriendelijke motor voor de nog kleinere medemens!
 
Ook een kickje van mij! De trx is een super fijne fiets met veel karakter :Y

Ik ben al voorzien helaas ;) Maar succes met de verkoop.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan