Te Koop Yamaha xvz 12T Venture Royale en XJ 750-D

Rik1983

Rookie
1 sep 2009
1
0
Om privé redenen ben ik helaas genoodzaakt mijn geliefde fietsen te verkopen.

het gaat hier om een Yamaha XVZ 12T en een Yamaha XJ 750-D

2 zeer goed onderhouden motoren die ik echt met pijn in het hart in de verkoop doe.
voor de venture royale vraag ik €1750 en voor de 750-D €1250

de xvz12t heeft een radio /casette speler, instelbare electronische luchtvering en 3 afsluitbare koffers. het bouwjaar is 1985. kilometerstand 60.000 mijl. het is een amerikaans model dus zowel de snelheidsmeter als de kilomereller zijn in mijlen. er zit wel een schaal in km/h onder. technisch is de motor altijd zeer goed onderhouden, maar de motor staat al een jaar stil dus een grote beurt heeft ie wel nodig. de kappen zijn in redelijke staat, maar er moet wel naar gekeken worden. hier en daar is een bevestiging niet helemaal in orde.

de andere is een Yamaha XJ750-D. niet te verwarren met de XJ750. dit is een japanse import motor uit 1983. model is nooit op de europesche markt geweest. een erg unieke motor met een sportieve look en rijstijl. ik heb deze helemaal zelf gerestaureerd en daadoor weet ik zeker dat hij perfect in orde is. op deze motor heb ik dagelijks gereden.
de motor heeft een digitale snelheidsmeter in km/h. en beschikt over een boordcomputer (afstand, gebruik, gem. snelheid etc) deze heb ik echter nog niet op de continuspanning aan kunnen sluiten dus is bij elke herstart gereset.
verder een prima motor voor zowel in de stad als op de snelweg!!
er zit een ook nog een hagelnieuwe achterband op.

mocht je vragen hebben, of een keer een proefrit willen maken op de XJ750-D mag je me altijd bellen.
tel 0614811542
of mailen
Rik.Rozenveld@Gmail.com

helaas is een proefrit op de Venture Royale niet mogelijk. hij heeft gewoon te lang stil gestaan en ik ben niet helemaal zeker van de accu.

(Restauratie) foto's op aanvraag via de mail

motoren staan in Maarheeze (NB) 20 km ten zuiden van Eindhoven

Verder staat er nog wat motorkleding van mij te koop op marktplaats, verkoper "Rik Rozenveld" de motoren staan daar niet op. als je belt voor de kleding en erbij vermeld dat je via deze site komt wil ik nog wel wat van de prijs afdoen.
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan