Te koop Yamaha YZF R1 2008 superbike

Status
Niet open voor verdere reacties.
8500 voor de fiets met die opties en al die reservedelen waaronder extra kuipset(s)??

Das geen geld.... Het is dat ik vorig jaar al een R1 2008 heb gescoord anders wist ik het wel. :Y
 
Klopt inderdaad, en hij staat er nog steeds. We hebben inmiddels een andere bike voor seizoen 2011. Wie komt er kijken? Krijg je zeker geen spijt van.
 
He Mark,

We hebben elkaar inmiddels al gesproken, dus je bent van de nodige informatie voorzien neem ik aan.

Groetjes
 
Roel,

Ik heb eventueel nog wel losse kuipdelen te koop. Ook wel meer onderdelen, mocht je er eventueel belang bij hebben.

Groet,

Jarco
Tevens een schopje! :Y

Hallo Jarco, lees net je bericht. Neem morgen even contact met je op via je gsm.
Gr. Roel.
 
Remco, ik lees net de andere berichten en ik zie dat je weer gaat rijden. Klopt dat?
Wordt het weer DSBK?

we zijn er wel mee bezig geweest maar zoals het nu lijkt gaat het niets worden
komen net niet aan ons voorgestelde budget.
ik ben benieuwd wat je op een honda kan doen.
kom wel eens langs buurten
veel suc6
 
Is prima, de koffie is altijd klaar.
Ik heb verder geen ervaringen met Honda, dus ik ben niet veel minder benieuwd...


we zijn er wel mee bezig geweest maar zoals het nu lijkt gaat het niets worden
komen net niet aan ons voorgestelde budget.
ik ben benieuwd wat je op een honda kan doen.
kom wel eens langs buurten
veel suc6
 
He man! Ik weet zeker dat het mensen wel weer begint te jeuken, als de zon eenmaal schijnt en de circuitdagen/cupkalenders ebvestigd worden. En hij staat ook niet in de weg in de grote werkplaats. Maar mag wel weg natuurlijk, volgend jaar weer bandjes nodig...dus Skup in de Rugge!
 
afgelopen week live op de motorbeurs in utrecht mogen aanschouwen

is zeker een mooie en complete circuitmotor

succes met de verkoop!!
 
~
Is absoluut een complete en erg nette fiets. Gelukkig is hij er nog voor de eventuele koper.
;)[/quote

IKZELF BEN AL VOORZIEN VAN CIRCUITMOTOR !! MAAR DAT DEZE COMPLETE MOTOR NOG NIET VERKOCHT IS VERBAASD MIJ (WELLICHT PRIJS IETS TE HOOG)
ZAL DE CRISIS WEL ZIJN !
NOGMAALS SUCCES
 
het verbaasd mij ook zeker.
In mijn ogen is de prijs niet te hoog voor een fiets met het aantal onderdelen en opties als deze. bij bezoek kunnen we overal over praten natuurlijk.


\
Is absoluut een complete en erg nette fiets. Gelukkig is hij er nog voor de eventuele koper.
;)[/quote

IKZELF BEN AL VOORZIEN VAN CIRCUITMOTOR !! MAAR DAT DEZE COMPLETE MOTOR NOG NIET VERKOCHT IS VERBAASD MIJ (WELLICHT PRIJS IETS TE HOOG)
ZAL DE CRISIS WEL ZIJN !
NOGMAALS SUCCES
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan