Te koop Yamaha YZF R1 uit 1999

Het kan toch niet aan de prijs liggen lijkt me.... ze staan op dit forum voor meer om maar te zwijgen over bij de dealers...
 
nee is idd een prima prijsje !
hij ziet er nog uit als nieuw.aleen heb ik het poen niet.maar een mooie machine (al blijft het een yamaha) :+
 
Als de MF-sticker een probleem is, dan wil ik deze voor de verkoop er ook wel afhalen hoor... :+ (kickje)
 
Wat is het verschil met de 1e generatie, voor zover ik aanneem dat je hiermee de oer-R1 uit 1998 bedoelt?

Ik dacht dat de 1998 en de 1999 alleen maar qua kleurtje en stickers van elkaar verschillen?

Als het vermogen minder is bij de nieuwe modelen, dan koopt toch niemand meer een nieuwe R1. Of wel? :?
 
Als het vermogen minder is bij de nieuwe modelen, dan koopt toch niemand meer een nieuwe R1. Of wel? :?

Net nog effe nagekeken: De '98er en '99er zijn volkomen identiek op de kleuren na

(dus ook qua techniek, de eerder genoemde verbeteringen op de versnellingsbak zit er vanaf model 2000 in, net als nog ongeveer 250 modificaties)
 
Net nog effe nagekeken: De '98er en '99er zijn volkomen identiek op de kleuren na

(dus ook qua techniek, de eerder genoemde verbeteringen op de versnellingsbak zit er vanaf model 2000 in, net als nog ongeveer 250 modificaties)

Klopt! De 98 en 99 versies zijn identiek aan elkaar. De 98 had (vind ik) van die lelijke Chinese tekens op de kuip. In 2000 werd de R1 getemd en was het brute eraf gehaald. Persoonlijk vind ik de 99 versie prettiger dan de 2000 versie, maar dat is uiteraard persoonlijk. Bij de 98 en 99 modellen moet je goed met je gashendel om kunnen gaan.. :]
 
Ahum... ik zie mijn motor met de dag gedemotiveerder worden... niemand wil hem.. :(
Ik zou zó een heel goed baasje voor hem willen zijn, maar helaas ben ik nog bezig met lessen. Ik weet dat dit ook geen beginnersfiets is, maar ik ben nu eenmaal weg van R1's en fireblades. Ben ook geen 21 meer, dus het zou wel moeten lukken denk ik. En deze vind ik er echt helemaal super uitzien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan