Te koop Yamaha YZF R1 uit 1999

Heb gister even een jongen op m'n werk op dit topic gewezen. Zijn bestedingslimiet ligt iets lager dan jouw vraagprijs, maar daar is vast wel een mouw aan te passen. Lees hier wel als je iets gehoord hebt :P
 
Heb gister even een jongen op m'n werk op dit topic gewezen. Zijn bestedingslimiet ligt iets lager dan jouw vraagprijs, maar daar is vast wel een mouw aan te passen. Lees hier wel als je iets gehoord hebt :P

Laat hem maar contact opnemen. Komen we wellicht wel uit!!
 
vanaf 5750 euro valt er te praten!! Kom op mensen, hoelang moet zo'n mooie motor wachten op zijn nieuwe berijder/berijdster??
 
Laatst bewerkt:
Ho _O- ff op nieuw.
FF een
full
voor zo'n fijne fiets :Y
 
Ok, 5500 euro is de absolute bodemprijs. Hoe laag moet de prijs zijn voordat iemand deze super fiets wil kopen. Je vind een vergelijkbare R1 NERGENS goedkoper!!
 
Ik ben een paar weken weggeweest en ik zie dat de R1 er nog steeds is.. had ik niet verwacht eigenlijk. Toch een nette motor en dito prijs volgens mij.. :Y (kickje)
 
Damn mooie fiets. Ben op zoek naar een R1, maar nog niet op dit moment.
Moet wachten tot familielid motorrijbewijs heeft gehaald, dan verkoop ik namelijk mijn fiets, en van dat geld (en wat gespaard geld) wil ik een R1 kopen.

Weet niet hoe snel je eraf moet ? Ik blijf iig er op letten.

wmo
 
Damn mooie fiets. Ben op zoek naar een R1, maar nog niet op dit moment.
Moet wachten tot familielid motorrijbewijs heeft gehaald, dan verkoop ik namelijk mijn fiets, en van dat geld (en wat gespaard geld) wil ik een R1 kopen.

Weet niet hoe snel je eraf moet ? Ik blijf iig er op letten.

wmo

Zolang hij hier nog staat is hij her nog.. (schopje) Ik weet niet hoelang je moet wachten, maar begin anders met de verkoop van je fiets.. ;)
 
Je moet er echt vanaf of niet?

Heb je al gekeken wat de dealer er voor neer wil tellen?

Voor 5000 zou ik wel een keertje langs willen komen denk ik :]
 
Ik MOET er niet vanaf, zeker niet. Maar ik snap niet goed dat een dergelijke motor voor deze prijs niet te verkopen is. Een dealer regelt er 7000 euro voor. Enige verschil is dat je dan een maand garantie hebt.
Voorlopig is er geen haast om hem te verkopen, ik wil voor de R1 of R6 gaan uit 2007. Dus wat dat betreft heb ik wel even de tijd, maar als er nu iemand is, dan verkoop ik hem. Voor 5000 euro zoals jij zegt gaat hij niet weg! Ik heb ook wel mannetjes gehad die mailden en aan motorinkoop doen, die proberen goedkoop aan een motor te kopen van mensen die in geldnood zitten. Dat is niet aan de orde. 5500 euro is hij van jou, maar langskomen kan altijd natturlijk.. :)
 
Hoi rogier,

zoals ik al heb aangegeven heb ik wel interesse in je fietsje :D
Echter is de mijne nog niet verkocht.
Ik had je een mail willen versturen maar die is onzichtbaar :S Als je toch niet zo'n gigantische haast hebt dan wil ik me al wel opgeven als eventuele koper voor als ik de centjes bij elkaar heb. Natuurlijk wel ff langskomen en de bike kijken en als bevalt aan je vraagprijs voldoen :D

We zullen zien. Als je me wil mailen dan kan dat, staat wel in mn profiel.

wmo
 
ik ga deze winter sowieso een R1 1998 kopen. er staan op marktplaats altijd ZAT zeer nette 98'ers voor 5000 euro of minder hoor.. en die kan je dan ook nog eens afdingen :P
succes met de verkoop..
 
- Aangepaste niet standaard undertail, met geintegreerde lichten en kenteken montage(zie foto)
Hoe zit het met de knipperlichten in je undertail?? Gaan ze te snel?? Klopt het dat het een zgn Hotbodies undertail is??
 
ik ga deze winter sowieso een R1 1998 kopen. er staan op marktplaats altijd ZAT zeer nette 98'ers voor 5000 euro of minder hoor.. en die kan je dan ook nog eens afdingen :P
succes met de verkoop..

prima dat je een uit 98 wilt kopen! Moet je alleen niet op een 99 model een bod doen van een 98-er. Niet zo gek lijkt me dan dat ik er niet op in wil gaan. Succes met afdingen op je 98-er! Het lukt je vast! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan