Te koop Yamaha YZF R1 uit 1999

Rogier

MF'er
28 jun 2004
191
0
Groningen
Ik bied mijn Yamaha YZF R1 uit 1999 aan. De motor is in absolute superstaat en heeft 29500 km gelopen. Olie is net ververst en filters vervangen. Tevens zijn de ketting en tandwielen ongeveer 1100 km 'oud'. De banden (Continental Road Attack) zijn zo goed als nieuw en hebben 900 km gelopen.
De motor heeft de volgende kenmerken:

- Aangepaste niet standaard undertail, met geintegreerde lichten en kenteken montage(zie foto)
- Alu steps
- Mono seat cover. De duo seat heb ik en krijg je erbij
- Velgen gezandstraald en gespoten in een licht grijze, maar erg mooie, kleur
- Carbon Laser demper met RVS bochten
- Originele demper krijg je erbij

Vraagprijs: 5500 Euro ABSOLUTE BODEMPRIJS!!

Mocht je nog meer vragen hebben, neem dan vooral contact op via rogier@gmx.at . Het gaat hier om een R1 uit de 2e generatie. Dit betekent dat het nog de ongetemde variant is. Vanaf 2000 heeft Yamaha een aantal beperkingen in het vermogen en de koppel aangebracht om te voorkomen dat hij zo 'bruut' is.

Al met al een fantastische motor met een prima onderhoudsverleden, voor ook nog eens een prima prijs! Heeft nog nooit schade gehad!!

YZF_R1_1.jpg


YZF_R1_2.jpg


YZF_R1_3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hier om een R1 uit de 2e generatie. Dit betekent dat het nog de ongetemde variant is. Vanaf 2000 heeft Yamaha een aantal beperkingen in het vermogen en de koppel aangebracht om te voorkomen dat hij zo 'bruut' is.

Wat is het verschil met de 1e generatie, voor zover ik aanneem dat je hiermee de oer-R1 uit 1998 bedoelt?

Ik dacht dat de 1998 en de 1999 alleen maar qua kleurtje en stickers van elkaar verschillen?
 
Volgens mij heeft de TS zich vergist met het vermelden van de generatie.
De eerste, ongetemde generatie is idd die van '98 en '99. Vanaf '00 zijn ze wat beter in de hand te houden.

Tevens kickie voor deze mooie bike ;)
 
Wat is het verschil met de 1e generatie, voor zover ik aanneem dat je hiermee de oer-R1 uit 1998 bedoelt?

Ik dacht dat de 1998 en de 1999 alleen maar qua kleurtje en stickers van elkaar verschillen?
De koppeling en versnellingsbak zijn aangepast in model '99

Bij het '00 model is de monoshock(veer) aangepast. Verder is de vermogenafgifte verandert, zodat deze lineairder verloopt voor een verbeterde/minder brute handeling van de R1.
 
Laatst bewerkt:
leuk ding, zo'n r1 met zo balk achterlicht komt die er een jaar na of is dat ook al dit type?.

ben zelf al voorzien van een gixxer dus bij deze even een kickje.

*O*
 
Ik zou hem op zich wel willen kopen van je, alleen moet ik m'n R6 nog zien te verkopen en dan ben ik zeker welgeïnteresseerd.
 
Zou hem op zich wel willen kopen.
Maar helaas, de ruimte die ik in de schuur niet heb, heb in mijn portemonnee WEL... -O-
Dus voorlopig hou ik het maar bij mijn GSXje1100F...
 
Ben zeer geinteresseerd maar heb hier nog een TL1000s uit 2001 staan met 8400km die ik kwijt moet anders hadden we zaken kunnen doen. Nog belang bij een dikke V-twin?
 
Terug
Bovenaan Onderaan