[Te Koop] Zeer complete V-strom DL650 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leipo

MF veteraan
11 okt 2004
2.216
0
Omdat een motor is gemaakt om op te rijden en niet om in een schuur te staan heb ik in de aanbieding:

Suzuki DL650 Touring blauw van eind 2005, 42.260km op de teller. Ik ben de eerste eigenaar dus volledige historie is bij mij bekend

Gemonteerde accessoires:
- Suzuki valbeugel
- Suzuki carterplaat
- Suzuki bagagedrager + 48 liter topkoffer + rugkussen voor passagier
- Suzuki middenbok
- Suzuki handkappen
- Touratech 25mm stuurverhogers
- Booster handvatverwarming
- Pro-oiler kettingsmeersysteem
- Bagster tankhoes om Bagster tanktassen aan te kunnen bevestigen.
- Bagster Omega tanktas (12 + 25 liter)
- 12v aansluiting bij zadel voor telefoonopladers of verwarmde kleding (auto plug)
- 12v aansluiting links in cockpit voor aansluiten GPS (BMW plug)
- Givi bevestiging voor zijkoffers (Kappa / Givi)
- Kappa 40L zijkoffers
- Zekeringblok onder zadel om geschakelde en niet-geschakelde accessoires aan te sluiten
- ZGAN TKC-80 banden (ongeveer 1200km mee gereden)

Los erbij:
- originele bagagedrager

Bijzonderheden:
- Motor is in weer en wind gebruikt en heeft dus ook wat roest/pekel plekken. Motorisch is de motor echter perfect.
- Begin dit jaar bij km-stand 42.000 heeft de motor zijn laatste beurt gehad waarbij alle draaipunten losgehaald en gesmeerd zijn (balhoofd, swingarm, linkage, wiellagers), alle vloeistoffen vervangen (remolie, motorolie), een voorvorkkeerring vervangen en is de rest van de motor nagelopen door motorzaak Snelmotoren (aantoonbaar met bon).
- Bevestiging van controller handvatverwarming is afgebroken, het geheel werkt echter nog steeds prima
- rechter Kappa zijkoffer heeft schuifschade, maar functioneert nog 100% (compleet waterdicht)
- op de foto’s zijn nog Acerbis handkappen te zien, deze zijn echter vervangen voor de originele handkappen met de originele stuurgewichten.
- Voor 500euro extra laat ik de Beahr Capo III bike-2-bike intercom op de motor zitten (perfect verstaanbaar tot 160km/u!)

Oftewel een complete, reisklare motor.

Prijs: 3750euro (of 4250euro inclusief Beahr intercom)

DSC02582.JPG

DSC02587.JPG

DSC02808.jpg
 
Laatst bewerkt:
even een edit:

- Suzuki DL1000 zadel (2cm hoger dan origineel)

moet worden:

- Suzuki DL650 zadel

oftewel er zit weer een normaal zadel van originele hoogte op :)
 
er zijn wat onderdelen los de deur uit gegaan dus de advertentie is aangepast.

op de foto's is de vario-screen te zien, maar omdat deze los weggegaan is zit er nu weer de originele ruit op!

Voor de mensen die de prijs te hoog vinden of deze prijs niet kunnen betalen: doe een bod en wie weet komen we er wel uit :)
 
hmm, misschien van het weekend eens kijken wat een handelaar voor de motor wil geven....
 
Waarschijnlijk minder dan je hoopt, maar het kan altijd meezitten. Heb m'n Tuono op mp gezet, als die plek vrij is mag er een 650 allroad komen.

Waar staat ie ergens (details niet nodig, maar Noorden, Oost oid)?
 
de motor staat in 't Gooi, dus in Midden Nederland :)
 
OP aangepast: de gereserveerde accessoires zijn van de week opgehaald :)
 
schop tegen de oma *O*

de motor is ook met dit mooie weer niet de schuur uitgeweest: hij moet dus echt weg :Y
 
Das bijna geen geld meer... Van het voorjaar stond er 1 te koop met een dubbele km-stand, zonder enige opties, die er echt niet uitzag, voor hetzelfde geld -O-
 
Das bijna geen geld meer... Van het voorjaar stond er 1 te koop met een dubbele km-stand, zonder enige opties, die er echt niet uitzag, voor hetzelfde geld -O-

Helaas ligt de motormarkt wat op z'n gat: zelfs met deze prijs nog geen serieuze reacties gehad '(

Nog op zoek naar wat anders eigenlijk?
ik ben op zoek naar euries, pekunia, money :P

ik heb al de motor die alles doet wat ik wil: mijn wr250r :)
 
door de mist is deze motor natuurlijk minder goed te zien: dus dan maar even een schop om hem wat meer op te laten vallen :P
 
Voor zo'n mooie complete Strom moet toch wel iemand te vinden zijn, en dan zeker voor die prijs. :9

Dus een beetje hooghouden dit topic :]
 
de nieuwe eigenaar is net weggereden op de motor: hij is dus VERKOCHT
:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan