Te koop : Zeer mooie Aprilia Tuono R 2006 (nieuw model)

Kokkie

MF veteraan
8 mei 2002
2.079
1
Te koop aangeboden: zeer mooie Aprilia Tuono R

Bouwjaar: augustus 2006
Km stand: 19000
Ik ben de eerste eigenaar
Alle boekjes, en aankoopbonnen zijn aanwezig
Hyperpro voorpoot en schokdemper veren. Standaard veren worden meegeleverd
Battlax Bridgestone BT 016r banden
Met duo en mono zitje
Motor heeft altijd binnen gestaan, en is in nieuwstaat
Alle bestickerde onderdelen zijn bij aankoop door motopaint Roland Meerman in de blanke lak gezet
Hij wordt verkocht omdat ik een KTM Duke III 690 wil kopen

Vaste prijs € 6500
full
 
Laatst bewerkt:
Zeker een mooie prijs. Als ik het had was ik meteen langs gekomen. Zeker omdat je ook in de mooiste stad woont.
Succes met de verkoop.

Kick
 
ruilen met een z.g.a.n. vtr firestorm. ; van een oud opaatje geweest en heeft nooit het asfalt gekust...........haha.

Geintje ....schopje omhoog voor deze mooie bike.
 
ruilen met een z.g.a.n. vtr firestorm. ; van een oud opaatje geweest en heeft nooit het asfalt gekust...........haha.

Geintje ....schopje omhoog voor deze mooie bike.
Nee dank je vriend :]
 
Laatst bewerkt:
Even n schop omhoog :P Niemand koopkriebels met dit mooie weer :]
 
Dank je lock :Y verkoop schiet niet op :( Hoogste bieder op mp is net onder de prijs. Als hij op 15 december nog niet weg is ( dan gaat ie bij de verzekering in de winterstop) dan wordt ie in het voorjaar ingeruild bij de dealer waar ik mn volgende bike wil kopen
 
Dank je lock :Y verkoop schiet niet op :( Hoogste bieder op mp is net onder de prijs. Als hij op 15 december nog niet weg is ( dan gaat ie bij de verzekering in de winterstop) dan wordt ie in het voorjaar ingeruild bij de dealer waar ik mn volgende bike wil kopen

Wie weet aanstaande donderdag weer de trekking van de staatsloterij.
 
Even een vijdagavond schop :P Een dag voordat ik naar de dealer ga om te praten over een inruilprijs
 
Beste moderator :)

Deze topic mag dicht. De motor is verkocht,

Groeten Kokkie
 
Terug
Bovenaan Onderaan