Te koop zeer mooie Ducati 999 (originele Monoposto) uit 2004, the beast...

Saluti di Monstro

MF veteraan
15 sep 2005
4.833
5
Kop van NH
KM stand 32000 en eind 2018 groot onderhoud uitgevoerd bij de Ducati Dealer in Hippolytushoef (ook de riem, ketting, tandwielen zijn vervangen) en meteen twee nieuwe Pirelli's eronder laten zetten. Daarna is er geen meter mee gereden en staat deze onder de druppellader in een verwarmde garage. Carbondelen (origineel Ducati) op de kuip, luchtinlaten en riemdeksel, Rizoma rem,- koppelingspotjes en termi's eronder (DB killers meegeleverd) Deze stuurt als een mes en komt beter uit de testen dan zijn opvolgers. Lekkere indrukwekkende sound, zoals het hoort en de Panigale brommer die naast je staat hoor je niet meer ;) Een droge stoere mannen (open deksel) koppeling en ik heb er nog nooit mee in de regen gereden met deze Italiaanse volbloed.

Prijs (echt muurvast) is 5000 euro ! en dat is een koopje. (de factuur van meer dan 2000 euro van 2018) krijg je mee... evenals de service manual, boekjes, reservesleutels. Een beest van een motor, geloof me... ik heb heel veel Ducs gereden.

Onderhoud is overigens uitgevoerd door de beste monteur van NLD (National Technician Grand Prix (NTGP)) en hij is 2e van Europa geworden... maar dat terzijde.

Leuk filmpje, maar de hoofdpersoon zit voor het eerst op een Duc (denk ik)


mijn brommer.JPG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan