Te koop zeer mooie Honda 954RR met veel extra's !!

Fast-Fred

MF'er
20 dec 2010
137
0
Nieuwegein
*O* Hier bied ik mijn Fireblade 954 te koop aan in zeer nette staat met veel extra's ! *O*


- Honda Fireblade 954 RR (SC50) van bouwjaar 2002
- kilometerstand=27026
- Xenon verlichting 8000k
- Gripro Gear indicator (versnellings indicatie)
- Stuurdemper van Matris geheel instelbaar
- Remschakelset van arrow verstelbaar zie foto's
- Verkorte arrow titanium sportuitlaat
- Stalen remleidingen voor en achter
- Geheel pas nieuwe Hyperpro verenset voor en achter (Geheel gemonteerd en afgesteld door hyperpro bon is aanwezig met garantie nog)
- Achterlicht en remlicht en knipperlicht in 1
- Kuipruitje van zero gravity (heb ook nog orginele ruit)
- Rode Velgstriping met fireblade logo
- Splinter nieuwe achterband Michelin pilot 2ct 190-50-17.
- Pas nieuwe DID 530 professional goudkleurige ketting + nieuwe tandwielen (bon aanwezig)
- Dealer onderhouden en pas grote beurt gehad nieuwe olie en filters en remblokken (incl. kleppen gesteld)


Dus een motor die helemaal klaar is voor een nieuw motor seizoen zonder komend onderhoud !!

Kortom een hele mooie supersport motor waarvan je nog jaren plezier van hebt !!


Prijs 4999,-






foto0089fx.jpg

foto0091kf.jpg

foto0092l.jpg

sany0055.jpg

img5245.jpg

img5246pr.jpg
 
Mooie motor, ik mis inderdaad een uitlaatbeugel en aan de zwarte vlakken te zien is het een Amerikaanse kont?
 
Dank je Fun4one, en inderdaad Routhledge het is een fijne motor om te rijden, maar ja je wilt ook wel, weer eens wat anders, en dus helaas Thijsvr ik ga voor een jongere blade.

Ja Miguel, de demper hangt achter helemaal vrij, hij is zo enorm licht dat dat geen probleem is overigens hangt hij bij het eind van de voorpijp aan de orginele steun dus er gebeurt helemaal niet mee hij resoneert niet eens, maar daar heeft natuurlijk het gewicht ( titanium) ook mee te maken.

De stickers op de kont heb ik inderdaad uit amerika laten komen zodat de kont echt bij de motor hoort als een eenheid, vooral als je de motor van de zijkant bekijkt is het veel mooier dat hij niet helemaal rood is.........het is overigens een orginele Honda sticker die er zo strak op zit dat het gespoten lijkt.
 
Waar heb je die stickers besteld als ik vragen mag?
 
Ha vrienden, deze motor is van een goede vriend van mij, ikzelf ben meer van het Italiaanse gebeuren, maar ik moet zeggen dat deze, helaas 4 cilinder, dankzij de korte Arrow een super mooi geluid maakt, en natuurlijk door de aparte " amerikaanse" kont enorm goed smoelt. Dus wil je toch iets aparts en zeker betrouwbaar dan is dit jullie kans.

Gezien het recent gepleegde onderhoud, kan je zorgeloos aankomend seizoen rijden......
 
Schopje voor deze mooie fiets.
helaas voor jou ben ik afgelopen zaterdag gevallen voor een italiaanse schone.

Succes met de verkoop
 
Mooi motor!

Heb eventueel wel interesse!
Ben aanstaande maandag in de buurt van nieuwegein, misschien een gelegenheid om de motor te bezichtigen
 
Ha Born, gelijk heb je een italiaan blijft uiteindelijk iedereens droom......Helaas master-p er is iemand je voor geweest hij is al verkocht......
 
Terug
Bovenaan Onderaan