Te koop: zeer mooie KTM exc 525 Supermotard

Frank#11

Die hard MF'er
8 feb 2008
338
0
Te koop:

Zeer mooie KTM exc 525 Supermotard 2006.

Motor verkeert in zeer goede staat van onderhoud.
Onlangs is het blok uit elkaar geweest en is de zuiger vervangen.
Achter/voorvering is gereviseerd en afgesteld voor straatgebruik.

Modificaties:
- Excel velgen, Gouden haan naven en RVS spaken.
- Motomaster Flame 320mm voorrem schijf.
- KTM factory black stickerset.
- Oranje SAMCO radiateurslangen.
- Oranje benzine slangen.
- Opvangbakje van RVS.
- Contactslot.
- Acerbis handkappen.
- Radiateur beschermers.

Kortom een zeer mooie en goede supermotard waar je veel plezier mee kunt beleven.
Reden van verkoop is overstap naar racemotor.
Inruil wegracer mogelijk.

Prijs: 6250,-

bikepics-1785978-800.jpg


bikepics-1785977-800.jpg


bikepics-1785979-800.jpg


bikepics-1785976-800.jpg
 
Laatst bewerkt:
Welke van de 2 bedoel je nou? Bedoel je gewoon de term "wegracer" of echt een circuitracer, maar wel met kenteken?

Succes met de verkoop! Zeer mooi apparaat!

ik bedoel gewoon een wegracer jou motor is wel mooi, ruilen? :P
 
Laatst bewerkt:
Vette bike hoor!
Als ik 't geld zou hebben... *zucht* :P


Misschien handig voor een toekomstig koper:
Ik neem aan dat de motor incl. de verlichting wordt verkocht?
(omdat op 1 van de foto's een nummerplaat voorop zit ipv verlichting)
 
Vette bike hoor!
Als ik 't geld zou hebben... *zucht* :P


Misschien handig voor een toekomstig koper:
Ik neem aan dat de motor incl. de verlichting wordt verkocht?
(omdat op 1 van de foto's een nummerplaat voorop zit ipv verlichting)

Bedankt! :)

Maar de motor word met verlichting verkocht en de voornummer plaat voor circuit zit er ook bij.
 
Laatst bewerkt:
Deze motor is werkelijk als nieuw onderhouden! Verbaas me telkens weer als ik zie in wat voor een showroom staat hij is!
Wil je een nette supermoto, dan raad ik je deze zeker aan!
Ding is toppie onderhouden

succes met de verkoop frank!
 
Jammer dat je die vette fiets weg doet Frank! ;( Als ik het geld er voor had had ik hem allang overgenomen van je! :Y

Je zal toch wel snel weer terug bij sm zijn denk ik. Maar groot gelijk dat je dat eerst zelf wil ervaren. Hoewel op circuit racen met zo'n bed ook wel erg intressant kan zijn.
Eigenlijk moet je gewoon alle 2 hebben. Maar das voor mij ook een te dure hobby.

Iig, succes met de verkoop van je ijzeren paard!
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je die vette fiets weg doet Frank! ;( Als ik het geld er voor had had ik hem allang overgenomen van je! :Y

Beetje rare opmerking. Ik heb exact hetzelfde type fiets staan uit een prijstechnisch aantrekkelijker bouwjaar en daar had je ook geen interesse in om uberhaupt al te komen kijken. :?

edit: verdomd je bent iemand anders maar met dezelfde avatar :+ :$ Sorry daarvoor.. maargoed mocht je de fiets van Frank niet kunnen betalen is die van mij misschien een optie??
 
Laatst bewerkt:
Beetje rare opmerking. Ik heb exact dezelfde fiets staan voor minder euri's en daar had je ook geen interesse in om uberhaupt al te komen kijken. :?


Hypothetisch gezien dan. Ik ben natuurlijk al in het bezit van zo'n super 525 uit 2003!

Wil het niet lukken met de verkoop?
full
 
Laatst bewerkt:
ik bedoel gewoon een wegracer jou motor is wel mooi, ruilen? :P
Haha jouw motor is ook schitterend! Maar ruilen, zou je dat nou wel doen? Nee aanbod is heel aantrekkelijk, maar als ik een supermotard koop is het er 1tje voor erbij. Puur voor de fun. En daar is deze toch te duur voor.

Thnx voor het compliment en succes met de verkoop!
 
Frank was jou achtervelg niet 5" breed?

zou je anders neit tegen mijn 4,25" wille ruilen?
hebbe allebij zwarte excel met oranje haan naaf dus geen verschil met voor en achter.
ik wil dan vanuit mijn kant mee betalen omdat mijn velg smaller is en mijn naaf Licht zichtbare schade heeft aan de lak.
 
Frank was jou achtervelg niet 5" breed?

zou je anders neit tegen mijn 4,25" wille ruilen?
hebbe allebij zwarte excel met oranje haan naaf dus geen verschil met voor en achter.
ik wil dan vanuit mijn kant mee betalen omdat mijn velg smaller is en mijn naaf Licht zichtbare schade heeft aan de lak.

Maar mijn naven zijn goud en de joue oranje.
 
Over de mijne valt weinig te vertellen afgezien van

Wit, geheel schadevrij, maart 2009 op kenteken gezet door Ducati Zaltbommel, 5300km, her en der wat carbon, akrapovic carbon dempers.

Dat er van jouw kant wat bij mag lijkt me niet meer dan logisch ;)....
 
Terug
Bovenaan Onderaan