Te koop: ZGAN Berik combi

Shakey

MF veteraan
13 sep 2002
8.423
27
Middelburg
Te Koop.....omdat ik er niet meer inpas... :$

Heb het pak vorig jaar gekocht...en misschien 10x aangehad. Het is dan ook in zo goed als nieuw.

Prijs: 450 eurootjes.

ruud001dn5.jpg

ruud004nn4.jpg


Lata voor contact even een mailadres achter...dan mail ik...

Grt
Shakey :W
 
Maat, jouw gewicht en lengte (toen je er nog wel mee reed :+ ).

Ik post alleen voor de tips, geen belangstelling verder voor het pak ;).
 
Oh thankss....is wel slim natuurlijk.

Maat 50!

Ik ben 1.87 en 75 kilo....en daarmee te dik....*schaam*
 
Ik denk het wel hoor....toen ik 69 kilo was paste het net. Dus met 65 moet het gewoon lekker zitten, lijkt me.
 
Ik heb misschien ook wel intresse, als ik hem zou willen passen waar zou dat dan kunnen.... In "Soepdorp" ?? :+
 
Oh thankss....is wel slim natuurlijk.

Maat 50!

Ik ben 1.87 en 75 kilo....en daarmee te dik....*schaam*

Te dik??? :?

I don't think so.

Ff kijken, 1,87 meter minus 1 mter is 87, daar vervolgens 10% vanaf, dat is dus 87 - 8,7 = uhhhhh 78,3

Conclusie, JE BENT TE DUN!!!! :Y _O-


Seriously, je bent echt niet te dik, eerder te dun. Wat wel mogelijk is is dat je dus nog véél dunner was hiervoor, en dat je pak daarom nu niet meer lekker past.

:W
 
Met 69 kg paste het net? Zat ie toen krap of was het perfect? En hoe lang ben je? Ik heb een MQP combi gehad maat 48 en die heb ik weg gedaan omdat ie nu te krap zat. Ik weeg 69 kg en ben 1.73, hoe zou dat zitten?
 
Met 69 kg paste het net? Zat ie toen krap of was het perfect? En hoe lang ben je? Ik heb een MQP combi gehad maat 48 en die heb ik weg gedaan omdat ie nu te krap zat. Ik weeg 69 kg en ben 1.73, hoe zou dat zitten?

Met 69 kilo zat ie prima.

Ik denk dat jou lengte er ook voor zou zorgen dat het beter zit (ik ben 1.87...)

Grt,

Shakey
 
of het de een wel goed past en de ander niet is per persoon verschillend. Ik ben zelf 76-77kg met 1.80m en zelf een mt48 zit me hier en daar nog te ruim. Ik denk dat het gewoon een kwestie is van even langsrijden en passen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan