te koop, zwarte Suzuki TL1000R

kamiel

MF'er
11 okt 2002
230
0
maastricht
Te koop:
Suzuki TL1000R

Bouwjaar 1999, kleur zwart (mooiste en meest gewilde kleurstelling) kilometerstand 22000, motor is perfect onderhouden en verkeerd in showroomstaat, motor is voorzien van nieuwe banden(michelin pilot sport) K&N luchtfilter, EBC double HH remblokjes (zitten er nog geen 200kilometer onder) Bos titanium uitlaaten (halfjaartje oud Nieuwprijs was bijna 700euro) deze uitlaten zijn voorzien van DB-killers (uitneembaar)verder zit er een zwart kuipruitje op, kleine knipperlichtjes, WP veren in de voorvork, voorvering en achterveer professioneel afgesteld door de heren van WP in Uden, motor is bij ruud frederixs opnieuw afgesteld op de uitlaat en K&N filter zodat deze motor optimaal presteert.ketting en tandwielen zijn ook nog prima, motor heeft een half jaar geleden voor het seizoen een grote beurt gehad, dus kortom de perfecte motor zonder onderhoud voor het komende seizoen.

Orginele uitlaaten, knipperlichtjes en kuipruitje zitten er uiteraard bij.
ik heb ook nog een voor en achter racebok deze krijg je er van mij ook bij.

Motor gaat weg wegens einde hobby (helaas)

Vraagprijs is 6000euro of doe een reeel bod
Voor vragen kun je bellen of emailen
06-54706076 of kamiel-kurris@home.nl
ook heb ik nog meer foto's die ik kan mailen.


full
 
Laatst bewerkt:
Tjeezus, nationale TL-uitverkoop hier _O-

Maar mooie fiets! Mooier dan die van Kanarie in ieder geval :+
 
Gaaf ding! :9~ M'n volgende fiets zal rond die prijsklasse liggen, alleen moet vooralsnog nog even een tijdje doorsparen ;) Succes met de verkoop!
 
Ik ben eigenlijk wel geintersseerd, maar het probleem wat ik heb met particulier kopen is dat ik blijf zitten met m`n motor, ik ruil liever in met bijbetalen, misschien weet je iemand die een thunderace wil?

groeten Joep
 
ik hoop dat je je motor snel verkocht hebt, kan zo gebeurt zijn, met een beetje geluk.veel succes
Gr,
Kamiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan