Te koop ZX10 2005 racer

Karretje

MF'er
22 mei 2003
231
0
Papendrecht
Hallo,

Wegens overstap naar een nieuwere motor is mijn Kawa ZX10 te koop.
Ik heb de motor destijds van een KNWM cup rijder overgenomen en is sindsdien in de vriendenkring gebleven. Ik heb hem in 2014 teruggekocht omdat de vorige rijder gestopt was met circuit rijden sinds 2009.

Bij de motor zit een vers reserve blok welke ik 2 weken terug door Mobu Motors heb laten vervangen en opnieuw laten afstellen. Dyno geeft 164.3 pk aan. Bij vragen kun je hem altijd bellen.

De volgende extra's en onderdelen zitten op/bij de motor:
- WP Cartridges in de voorvork;
- WP racing achterschock met hi/low speed instelling;
- Vering is in 2014 geserviced door G suspension, daarna maar 8x gereden;
- WP instelbare stuurdemper;
- Remklauwen van een ZX14 gemonteerd, geen fading meer. Originele klauwen heb ik ook
nog.
- Dynojet PWC 3 en ontsteking module;
- Dynojet Quickshifter race schakeling;
- Reserve set wielen met nieuwe regenbanden;
- Reserve clipons, 3 sets nieuwe remblokken, schetsplaten, tandwielen, etc.
- Full Laser racing uitlaat met carbon demper;
- Brembo RCS 19 en AIM laptimer tegen meerprijs;

En mss vergeet ik nog wel wat.

Het oude blok is overigens gewoon bruikbaar en is evt mee te kopen tegen een gunstige prijs.

Je koopt hiermee een verse motor met niet al te veel Km en zeker met het nieuwe blok goed voor jaren plezier op de circuits. Hij is overigens ook erg makkelijk te berijden en de vermogensafgifte volgens de dyno is erg lineair.

Een mooie en betrouwbare racer voor niet te veel geld lijkt mij. Eventueel kan ik tegen een zeer gunstige prijs een aantal sets nieuwe banden er bij doen.

Foto's kan ik aanvullend sturen. Maandag 8 juni ben ik overigens op Assen met de Kawa.

Bellen kan altijd: 06-18194554

Sorry, prijs vergeten te vermelden: € 4.250 voor het hele pakket maar zonder reserveblok.
full
 
Laatst bewerkt:
Nice maar "mooie en betrouwbare racer voor niet te veel geld lijkt mij" wat is die mooie prijs?
 
Terug
Bovenaan Onderaan