Te koop: ZX10R 2005 circuitmotor (met kenteken), prijsaanpassing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben de vorige eigenaar. Qua performance kun je een S1000RR te kijk zetten. Tenminste, ik destijds wel. En dan zonder eerder op het gas te gaan. Heb er nog wel een leuk filmpje van:

 
Misschien verkoopt hij beter zonder dure opties?

Het "kaalplukken" van de motor doe ik liever niet. Ik sluit niet uit dat ik het circuitrijden volgend jaar weer oppak (zeker als ik de motor niet kan verkopen). De opties die er nu opzitten maken deze motor juist "bijzonder". Echter, verkopen geniet mijn voorkeur;).

Up!
 
Ik realiseer me nu dat mijn laatste bericht vraagtekens oproept haha. De ZX10R staat nog steeds te koop;).
 
Prijsverlaging! De ZX10R mag weg voor 4950 euro (exclusief Akrapovic demper).
 
Ja, ik weet zeker dat ik wil reageren!

De ZX10R staat nog steeds te koop:).
 
Hij staat er nog!

Bij deze een update....
Het begon weer te kriebelen dus ik heb toch nog een circuitdag gepakt dit jaar:). Aangezien ik graag met een frisse motor het circuit op ga heb ik de ZX10R van te voren weggebracht voor een beurt (t.w.v. 185 euro). De factuur ligt hier op de eettafel.

De motor is volledig nagelopen van de balhoofdlagers tot de achtervorklagers. Daarnaast is de motorolie ververst en het filter vernieuwd. Tegelijkertijd is de remvloeistof vervangen. Kortom, er staat een frisse circuitmotor te wachten op een nieuwe eigenaar.

Dit was voor mij de tweede keer dat ik deze motorzaak heb bezocht en ik kreeg wederom complimenten over de manier waarop het blok loopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan