Te koop: ZX10R 2005 circuitmotor (met kenteken), prijsaanpassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dani26

MF veteraan
18 jul 2013
1.081
101
Te koop: ZX10R 2005 (op kenteken gezet in 2006)
Prijs: € 4500 (exclusief Akrapovic demper)

Deze motor is sinds november 2014 in mijn bezit. Tot halverwege 2017 was dit een “straatmotor”.

Het kuipwerk is professioneel gespoten en verkeert in goede staat. Begin 2019 heeft een professionele spuiter het kuipwerk onder handen genomen (met als voorbeeld de Fuchs Kawasaki uit 2004, Le Mans Moto). Daarnaast zijn de velgen opnieuw gespoten. De motor staat er nu zeer netjes bij!
Er is nooit bespaard op deze motor en dat is te zien.

Eventueel kan de motor overgenomen worden met een aantal extra's. Voor € 5250 krijgt de koper de Akrapovic demper (t.w.v. € 600) erbij en een setje bandenwarmers (t.w.v. € 350) die zes dagen gebruikt zijn. Hetzelfde geldt voor de oplader van de lithium ion accu. Ik heb ook nog een motoraanhanger in de aanbieding. Het complete pakket moet € 5500 kosten. Met dit pakket zijn alle ingrediënten aanwezig om het circuit op te kunnen gaan. Voorlopig gaat er niets los weg.

De motor is voorzien van de volgende opties:

- Begin 2014 heeft de vorige eigenaar een nieuw/ander blok op de kop getikt. Dit blok is vervolgens door Mile Pajic onder handen genomen. Hij heeft het blok geblueprint. Het resultaat (gemeten op het achterwiel): 182 pk en 117nm. De uitdraai van de vermogensbank en de factuur zijn in mijn bezit.

- Pajic uitlaatsysteem (evt. met carbon Akrapovic hexagonal demper)

- Translogic Intellishift Quickshifter (nieuw gekocht in 2018)

- Hyperpro veren zowel voor als achter

- Hyperpro stuurdemper

- Brembo Racing CNC P4 remklauwen (met vrijwel nieuwe blokjes)

- Brembo HPK 320mm remschijven

- Brembo RCS radiale rempomp

- Hel stalen remleidingen voor + achter

- Marchesini aluminium velgen van het type Compe (gespoten in 2019)

- PP-tuning clip-ons

- Active Snelgas

- Gilles rem- en schakelset

- Gilles kettingspanners

- Gilles bobbins

- R&G radiator guard

- Gipro gear indicator

- Evotech valdoppen

- Lithium ion battery

- Zero gravity ruitje

- Carbon blokbescherming (complete set)

- Haakse ventielen

In september heeft de motor een uitgebreide kleine beurt gehad (t.w.v. 185 euro). Vorig jaar zijn de remblokjes vervangen en hetzelfde geldt voor de wiellagers aan de voorkant. De motor is nu zes jaar in mijn bezit en middels de facturen kan ik de staat van onderhoud inzichtelijk maken. Daarnaast heb ik alle facturen van de vorige eigenaar. Bij interesse ontvang ik graag een PB.







 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je bericht. Ik stuur je een PB'tje :) .
 
Deze fiets heb ik dit jaar een paar keer in het echt gezien.

Dikke en vooral complete motor, daar kan je met veel plezier mee het circuit op! :Y :t
 
Deze fiets heb ik dit jaar een paar keer in het echt gezien.

Dikke en vooral complete motor, daar kan je met veel plezier mee het circuit op! :Y :t

Hoi Joep! Bedankt voor de positieve woorden, top! :)
 
Dikke en vooral complete motor, daar kan je met veel plezier mee het circuit op! :Y :t
:^

Deze fiets meermaals in het echt mogen aanschouwen en het tekstuele plaatje klopt.
Het is een prachtige, complete racer waar niks op is bespaard en met onderdelen waar je zeker wat aan hebt :) :Y
 
:^

Deze fiets meermaals in het echt mogen aanschouwen en het tekstuele plaatje klopt.
Het is een prachtige, complete racer waar niks op is bespaard en met onderdelen waar je zeker wat aan hebt :) :Y

Bedankt Lukas! Hopelijk gaat de volgende eigenaar er net zoveel plezier aan beleven:).
 
Up!

Eventueel is de motor ook zonder een aantal dure opties te koop;).
 
Hoi Hans, ik had je eerder verwacht;). Eigenlijk heb je een derde ZX10R (van dit bouwjaar) nodig om je verzameling te completeren haha.
 
Eventueel als compleet pakket te koop met aanhanger en bandenwarmers etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan