te koop zx10r model 2007 (bwj 2008)

pengo84

MF'er
21 nov 2010
38
0
hierbij verkoop ik mijn kawa zx10r uit 2008, het is wel model 2007. echt een super mooie motor om te zien!!!!!!!!!

de motor is in februari helemaal overtgespoten in de kleuren pearl white ( witte kleur van audi) en mat zwart. de bestickering is mat zwart.
verder:
- donkere kuipruit.
- kleine spiegels.
- witte wielstriping.
- verder is de motor geheel orgineel.

de banden zijn nog goed dus je kan er een flink aantal km mee rijden. de staat van de motor is op dit moment nieuw er zit nog geen krasje op. de motor heeft in februarie ook nog een grote beurt gehad waarbij alle vloeistoffen en filters zijn vervangen. het is een plaatje om te zien.
de km stand op dit moment is 10557 er wordt nog wel mee gereden maar dat is maar minimaal. de motor heeft altijd binnen gestaan.

als je nog vragen of interesse hebt dan kun je me mailen: pengo84@hotmail.com

de vraagprijs voor deze super motor is 7500,- euries

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Wat een prachtige motor!
Ik ben al voorzien, maar waar heb je die spiegels gekocht?
+gratis kick natuurlijk
 
bedankt!!!
ik heb ze gehaald op de motor beurs. je kan ze bestellen bij marcomoto.nl
 
bedankt

ik heb nog eens rond gekeken en mijn prijs is ind aan de hoge kant. ik stel de prijs bij tot 7500,- ze zijn nog goedkoper te vinden maar dan spreek je over bwj 2006 en deze is 2008 plus dat er nog geen krasje op de motor zit. dus is hij wel 7500 waard vind ik
 
ik hoop wel dat de nieuwe eigenaar er zuinig op is, het is echt een goeie fiets.
 
klopt heb de motor niet zo lang, het komt doordat een vriend van me een suzuki heeft gekocht en daar heb ik een stukje op gereden. en aangezien ik niet zo groot ben en de suzuki een stukje kleiner is heb ik besloten om voor een suzuki te gaan. maar de motor mag weg hoeft niet want de motor rijdt prima.
de motor is geheel over gespoten omdat er wat krassen op zaten en een klein deukje in de tank deze is vervangen. maar de motor heeft absoluut geen valschade. dit is ook wel te zien. uiteraard zijn alle keuringen en dergelijke toegestaan
de motor is te bezichtigen in Roosendaal
 
dat is misschien de schaduw denk ik er is absoluut geen kleur verschil de gehele motor is in 1 keer gespoten
 
mooi bike hoor...maar wat is klein ??

er zijn verlagingsset te koop voor een zx10 hoor :Y

sucses met de verkoop..
 
1,70 is best klein vind ik toch?
de hoogte is goed alleen de afstand van zadel tot het stuur, van een suzuki is de hele zithouding anders, naar mijn mening zit dat toch een stuk lekkerder. je zit iets meer rechter op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan