TE KOOP ZXR 400 Tom Syke replika uniek !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is vrij simpel hoe het verder gaat lijkt me....

Wordt niet voor dat bedrag verkocht. En ook niet snel voor minder vrees ik. Het zal een prima fietsje zijn, maar de tekst in de advertentie doet de fiets geen goed. Als je een bij elkaar gefriemelde fiets (ook al is dat goed gebeurd) met een bepaald afwerkingsniveau in de aanbieding zet als "uniek" en "geen tweede" wordt hem dat gewoon niet.

Ex circuitgebakje met goeie onderdelen voor de helft van het huidige bedrag zou al veel beter verkopen gok ik.... En dat er veel uren in zijn gaan zitten heb je niet zoveel aan. Dan zou mijn motor inmiddels een fijn jaarsalaris waard zijn :?

Alsnog heel veel succes met de verkoop van deze ongetwijfeld fijne fiets. Ik zou een nieuwe advertentie maken....
 
En ik vind het hypocriet dat er nu openlijk wordt geuit dat het ding er beroerd uitziet etc etc (ook nog op niet de meest subtiele manier), wat allemaal kan omdat TS de advertentie beroerd typt.

Als ik in een keurig geschreven advertentie plaats dat ik het bijzonder vind dat er niet vermeld wordt dat de motor op kenteken in vermogen is teruggeschroefd, dan moet ik me ontopic houden en kan ik me motor afzijdig houden als ik de motor niet interessant vind.

bah..

#ffnuile
 
En ik vind het hypocriet dat er nu openlijk wordt geuit dat het ding er beroerd uitziet etc etc (ook nog op niet de meest subtiele manier), wat allemaal kan omdat TS de advertentie beroerd typt.

Als ik in een keurig geschreven advertentie plaats dat ik het bijzonder vind dat er niet vermeld wordt dat de motor op kenteken in vermogen is teruggeschroefd, dan moet ik me ontopic houden en kan ik me motor afzijdig houden als ik de motor niet interessant vind.

bah..

#ffnuile
agosjepietje tog .. wat errug!



_O- :] :t O-)_O-


Edit:grapje hé, moet kunnen toch ...
 
En ik vind het hypocriet dat er nu openlijk wordt geuit dat het ding er beroerd uitziet etc etc (ook nog op niet de meest subtiele manier), wat allemaal kan omdat TS de advertentie beroerd typt.

Als ik in een keurig geschreven advertentie plaats dat ik het bijzonder vind dat er niet vermeld wordt dat de motor op kenteken in vermogen is teruggeschroefd, dan moet ik me ontopic houden en kan ik me motor afzijdig houden als ik de motor niet interessant vind.

bah..

#ffnuile


Ja echt heel vervelend.



:')
 
En ik vind het hypocriet dat er nu openlijk wordt geuit dat het ding er beroerd uitziet etc etc (ook nog op niet de meest subtiele manier), wat allemaal kan omdat TS de advertentie beroerd typt.

Als ik in een keurig geschreven advertentie plaats dat ik het bijzonder vind dat er niet vermeld wordt dat de motor op kenteken in vermogen is teruggeschroefd, dan moet ik me ontopic houden en kan ik me motor afzijdig houden als ik de motor niet interessant vind.

bah..

#ffnuile
Ook heel opmerkelijk dat bij de ene persoon gelijk in gegrepen wordt .

En de ander hier zich als een kleuter mag gedragen zonder consequenties


Schijnbaar moet je iemand die dyslectisch is gewoon afzeiken echt over na gedacht
 
128621.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan