Te koop ZXR400 circuitmotor met Kenteken!

heiborace

MF'er
8 jan 2003
241
0
Nieuwleusen
Na een paar jaar de “zware jongens” te hebben gepest ga ik mijn Super stuurfiets verkopen
Kawasaki ZXR 400 bj ’98 Ex-Veneman
Laatste vermogenstest ‘04 76pk aan het Achterwiel. Roelofs getuned.
Winter 2004/2005 volledige motorblok uit elkaar geweest, om lagers/speling te controleren en eventueel te herstellen zowel blok als bak. Thx O. Daarna 6 wedstrijden gereden +/- 700km
Carmo programmeerbare ontsteking incl. Software + extra speciale race CDI kast 15.500 rpm
Technoflex afgeveerd voor en achter.
Double Bubble ruit GP500 smoke + reserve ruit org.
Kevlar/Carbon Hugger
Öhlins stuurdemper instelbaar
Complete Slip-on uitlaat, demper is beschadigd
Pirelli SuperCorsa SC2 achter en SC1 voor
Regenbanden voor en achter (met velg)
1x achtervelg extra met SC2
Stalen Remleidingen en ventieldopjes
Gietstalen remschijven voor +extra originele remschijven voor
520 ketting, 14,15,16 voor en 44 t/m 49 achter (aluminium)
Extra set originele carburateur + extra gasnaalden en sproeiers
Verder nog een complete versnellingsbak, de generator, volledige set inlaat kleppen onderkuip, reserve tank (iets gedeukt), remset achter compleet.
Eventueel Werkplaatshandboek= Origineel Kawasaki en extra instelbare stuurdemper Motobi
Snelste tijd: #88 KNMV-Cup
Assen 2005= 1:35,9
Assen 2004= 1:33,7
Vraagprijs: €.1.800,-
Tel: 06-51175763
De ideale circuitmotor om mee te beginnen, veel fun voor weinig!
full

Met dank aan Grande Roberto voor de foto
 
waarschijnlijk toch een eh.....600 :X of zoiets ....ik weet het, je wil us een keer wat anders.Of een ZX10R... om toch te blijven dromen :z
Hé, ik zie dat fastmarky z'n R6 te koop heeft..... :P ....of een R1, er is zat te koop op het web.
Stiekem weet ik, dat ik er spijt van krijg van deze verkoop; je weet wat je hebt
 
Verkoop hem nou niet. Krijg je spijt van. Lekker in klasse tot 600 gaan rijden en deze als regenfiets houden!
 
Dat is ook mijn gedachte, als er geen belangstelling is,voor deze motor.
Hij loopt gewoon super hard voor een 400
Assen '04 1:39,6 in de volle regen, Derde startrij groep-A tot 600 _O-
 
Nu zal dit wel een domme vraag zijn, maar als er een kenteken bij zit mag ie dus op de openbare weg :?
 
Ik heb echt een super seizoen gehad. Geen misse slag.
Top. :}
En doet de K5 het wat? Wel een fantastische foto..die highspeedwheelie
 
Ik heb een K4 gsxr750 gekocht met heel wat yoshimura spullen. Ik heb geen K5 1000 gekocht. Ik denk meer lol te hbben met een 750 Een 1000 verrast me teveel. Ik dacht met een 1000 heb ik best wel kans op een highsider. Nou wat denkje crash ik 22 juli met mn 750......een highsider duhhh :r . Maar ja ik geef ook wel aardig gas met dat ding.........enne doinderdag mag mn hand uiut het gips hahaha.
Komt die kut clipon precies in mijn hand en het asfalt....krak.

Heb er niet veel van gemerkt want ik was ff 2 minuten bij elvis zeg maar.

Shoei X-Spirit
full
 
maar afgezien van dat ketting verhaal was het toch wel een goede actie de revisie/controle van je blok....thankss

Ik weet voor jouw nog wel een standaard gsxr 600 k4 te koop voor rond de 5500/6000 met weinig km..
 
Ik heb een K4 gsxr750 gekocht met heel wat yoshimura spullen. Ik heb geen K5 1000 gekocht. Ik denk meer lol te hbben met een 750 Een 1000 verrast me teveel. Ik dacht met een 1000 heb ik best wel kans op een highsider. Nou wat denkje crash ik 22 juli met mn 750......een highsider duhhh :r . Maar ja ik geef ook wel aardig gas met dat ding.........enne doinderdag mag mn hand uiut het gips hahaha.
Komt die kut clipon precies in mijn hand en het asfalt....krak.

Heb er niet veel van gemerkt want ik was ff 2 minuten bij elvis zeg maar.
Shoei X-Spirit
(Afbeelding)
Ik dacht dat je een K5 wou aanschaffen.
750K4 is een super fiets
Een Highsider,da's is ku... naar!

Idd, distributieketting gespannen en klaar, als een tiet
Je merkt direct het verschil dat de versnellingsbak afgesteld is, als een warme mes door de boter
Leuk Helmdesign :X

En Nu, what's next?? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan