Te koop: ZXR750 met voorschade

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZuperBaz

MF veteraan
4 jul 2005
1.517
1
Hoorn (Noord Holland)
Te koop:

KAWASAKI ZXR-750
BOUWJAAR 1992

KM STAND : 31821
KLEUR : GROEN/WIT

3 weken geleden gecrashed met de motor. De voorkant van de motor ligt in elkaar.

Schade :

Voorvelg / Voorspatbord / Vorkpoten / Frame (gebroken) / Topkuip + ruit + spiegels / Linker en Rechter zijkuip / Kabelboom

De rest van de motor is nog goed bruikbaar voor onderdelen. Ik wil de motor alleen in 1x verkopen, dus geen losse onderdelen.
Nieuwe banden, Nieuwe kettingset, Nieuwe Sebring Uitlaat, spuitwerk van 5 weken geleden, motor loopt erg goed. Ik heb hier vorig jaar een hoop onderhoud aan laten doen. De remschijven aan de voorzijde zijn nog recht en vorig jaar vernieuwd. De duo-seat heb ik ook nog, en die gaat er dan bij voor de vraagprijs.

Vraagprijs : E ????,-

(of als er wel interesse is voor losse onderdelen, post het dan evengoed. Lukt het me niet om alles in 1 koop te doen, dan besluit ik misschien toch om losse onderdelen te gaan verkopen.)

full
 
Laatst bewerkt:
het is al erg genoeg schade....

maar als je hem in onderdelen verkoopt heb ik wel interesse in de uitlaat.

past deze ook op een zx7r?

groetjes en succes met de verkoop.
 
wat kost de achterkap met verlichting?
en het zadel?

heeft deze wel eens bij otosam purmerend gestaan?
 
Laatst bewerkt:
professioneel Kawasaki sloper _O- _O- _O-

als je de volgende Kawa gaat slopen, geef me dan ff een seintje.
kom ik graag kijken, want ik woon vlak bij je })

maar zonder gekheid. wel erg zonde, maar ja, je hebt er nog 2 moto's
staan zie ik of heb je die ook al "gesloopt"?
 
van dat voorspatbord lijkt me ook nog wel wat te maken! stuur me maar een mailtje met een prijs. adres in profiel 8-)
 
professioneel Kawasaki sloper _O- _O- _O-

als je de volgende Kawa gaat slopen, geef me dan ff een seintje.
kom ik graag kijken, want ik woon vlak bij je })

maar zonder gekheid. wel erg zonde, maar ja, je hebt er nog 2 moto's
staan zie ik of heb je die ook al "gesloopt"?

NEE joh die demper van die fiets er achter hoort zo omhoog te staan!!
|( _O- _O-
 
wat kost de achterkap met verlichting?
en het zadel?

heeft deze wel eens bij otosam purmerend gestaan?

Klopt. Ik werk bij Otosam .. dus hij heeft daar de hele winter gestaan. Had hem net 3 weken klaar en toen .. KAaaaaaaaaBBBOoooOOEEeeeEMMMM... ;(
Staat nu ook weer bij Otosam als wrak.
 
Sorry mensen ... ik zit nog steeds thuis dus heb nog geen idee wat ik met het wrak ga doen. Zodra ik weer aan het werk ben zal ik kijken wat ik ga doen. Ik heb tot nu toe op de verkoop van het hele wrak in 1 keer .. een vast bod van €750,- gehad.

Niet veel .. maar dan ben ik er wel vanaf. Laat het jullie ASAP weten.


Had eerlijk gezegd het hele topic een beetje uit het oog verloren. :X
 
het is al erg genoeg schade....

maar als je hem in onderdelen verkoopt heb ik wel interesse in de uitlaat.

past deze ook op een zx7r?

groetjes en succes met de verkoop.

Ik denk wel dat die demper gaat passen op een ZX7R. Demper is orgineel voor een ZX9R van bouwjaar 1994-1996 Heb ik zelf ook iets aangepast op de linkpijp bij de collector.
 
Ik denk wel dat die demper gaat passen op een ZX7R. Demper is orgineel voor een ZX9R van bouwjaar 1994-1996 Heb ik zelf ook iets aangepast op de linkpijp bij de collector.


dat zou mooi zijn....laat me maar weten wanneer je hem kwijt wil.

uit de prijs komen we wel..

uit het topic verhaal zie ik dat je hem al kunt gaan strippen.

greez leduke
 
*Kick*

Hey Baz,

Mog je hem nou nog in onderdelen verkopen.....ik heb ook nog wat nodig.....geen idee hoe het heet ,maar als je je kilometer kabel volgt van boven naar beneden kom je in een soort behuizing het zit aan/naast je velg ,dat stukje is bij mij naar de klote :r ,ik hoor het wel :W
 
*Kick*

Hey Baz,

Mog je hem nou nog in onderdelen verkopen.....ik heb ook nog wat nodig.....geen idee hoe het heet ,maar als je je kilometer kabel volgt van boven naar beneden kom je in een soort behuizing het zit aan/naast je velg ,dat stukje is bij mij naar de klote :r ,ik hoor het wel :W

Kickje voor Baz en voor JRO: dat ding heeft Asfalttijger volgens mij ook nog liggen!
 
_O- _O- _O- _O- _O-

OEPS, nu je het zegt.. ik had hem dus op marktplaats.nl gezien ;)

foutje :X


(haal bovenstaande wel even weg)
 
Evengoed bedankt voor het weghalen van de NIET juiste info ;)

Maar ik vraag ff een slotje aan voor dit topic.

Ik ga weer een 92-er ZXR750 kopen dus ga eerst weer bouwen naar het vorige resultaat, en kijk dan wat ik over houd om te verkopen. Waarschijnlijk een hoop, maar daar komt wel weer een ander topic voor.

ff posen 8-)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan