Te koopAim my-chron light mcl ir laptimer + baken

sharky41

MF veteraan
11 nov 2005
1.212
1
Westerhaar
Te koop Motor / Datarecording & Laptiming / AIM My-Chron Light laptimers

Nu voor 175 euro let op wel vaste prijs

AIM My-Chron Light MCL IR laptimer 140 cm kabel + baken

Artikelnummer: MCL-MCL-IR140

nieuwprijs
Prijs: € 205,88 excl. BTW
Prijs € 245,00 incl. BTW


Is gewoon nieuw 1 keer gebruikt in ledenon.
te koop vanwege aankoop racer met een AIM My-Chron Light tg erbij.

Mag weg voor 175 euro

Frontje van de laptimer is rood (nieuw model)

Bellen kan ook 0622148978 (rudy reekers)

full



Frontje is rood (nieuwste model) gekocht in maart 2006

Let op laptimer wordt niet verstuurd.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een domme vraag maar wat is het verschil tussen dit ding en een AMB Tranx 260 transponder?

Een AMB Tranx 260 is een transponder voor registratie van rondetijden door het circuit zelf, deze kun je dan later meestal weer terugzien op www.mylaps.com

Een MyChron klokt de rondetijden ook (aan de hand van het baken) en geeft deze direct weer op het scherm, je kunt dan dus tijdens het rijden je rondetijden zien. Je kunt hiermee dus zelf je rondetijden bijhouden.
 
Laat ik het zo zeggen! Ik pleur mijn stopwatch op het internet vang ik er nog een leuk bedrag voor koop ik die van jou. Mocht die van jou al weg zijn doe ik het gewoon met deze.
 
ben je toch een droplul he??
Dat is toch geen manier van zaken doen.
'Je koopt eerst deze en verkoopt dan je eigen. Als je eerst gaat wachten totdat je een stopwatch |( kan verkopen (wat eeuwen duurt omdat je al een stopwatch voor 5 euro hebt) dan is deze allang weg -O-
 
ben je toch een droplul he??
Dat is toch geen manier van zaken doen.
'Je koopt eerst deze en verkoopt dan je eigen. Als je eerst gaat wachten totdat je een stopwatch |( kan verkopen (wat eeuwen duurt omdat je al een stopwatch voor 5 euro hebt) dan is deze allang weg -O-

Dank je dank je! :?

Stopwatch/chronometer heb je niet voor 5 euro. Tenminste niet 1 met ronden geheugen.

En dat sommige mensen wel het geld hebben liggen betekent niet dat ik dat ook heb.

[me]Roy "R" is weer student en moet dus niet alles kopen wat ie wil hebben.[/me]




Beetje gelijk heb je wel zeker voor een leuke prijs dus heb hem al gemaild. Denk dat ik hem altijd voor hetzelfde ook wel weer kwijt raak in geval van nood.
 
Laatst bewerkt:
voor de toekomstige eigenaar van dit toesteL: HIER DOET GE EEN ECHTE KOOP MEE HOOR.heb de mijne ook iets van een 250€ betaald (belgie) en ben daar zeer te vreden over.Baken heb je inderdaad niet of zelden nodig omdat er meestal wel een staat van een ander persoon.Maar beter één te hebben dan dat er perongeluk geen zou staan(heb dit nog niet voorgehad).succes in elk geval met de verkoop,ik raad het elke circuitrijder aan :Y :Y :Y
 
Hé Rudy, we hebben vandaag staan praten op Zandvoort, o.a over de laptimer! Zou je contact met me op willen nemen via mail die in m'n profiel staat?
 
sorry jongens maar heb hem postman al belooft,mocht het om een of andere reden niet doorgaan dan horen jullie dat.Heb nog geen bevestiging dus blijft nog wel even staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan