te lang voor een ninja?

kawaleipo

Rookie
30 jun 2006
2
0
Alphen aan den Rijn
Hallo kawaliefhebbers, ik heb een vraag wat betreft de aanschaf van een prachtige ZX6-R uit 2001. Ik ben namelijk helemaal weg van deze bike maar ik zit met mijn lengte een beetje in de knoei. Ik ben namelijk 1.93 meter lang en ik zit er een beetje over in of het voor mij wel mogelijk is om dan dit model Kawasaki te rijden. Zijn er hier lange mensen op dit forum die hier ervaring mee hebben? Dan hoor ik het graag!

Greetings

Denni alias kawaleipo :]
 
Denk wel dat het kan. De ZX-6R uit 2001 was toen een beetje de toerfiets onder de supersport 600 motoren. Ik heb er zelf een gehad. Hij was in ieder geval veel minder extreem dan de huidige zeshondertjes.
 
Die proefrit ga ik zeker maken :] Ik kijk even voor mezelf of het nog een 600 of een 900 cc wordt. In ieder geval had ik al van de dealer begrepen dat je verstelbare voetsteunen ervoor kon aanschaffen. 8-)

cheers!
 
moet wel passen ... Ik ben 1.97 en pas ook op een zx6 '99 en die is even groot als een '00 -'03 model.

Maar maak idd een proefrit en je merkt zelf of je het wel of niet lekker vind zitten :Y
 
of een 14, ben zelf 1.94 en heb er net moeiteloos in 3 dagen zo'n 1000km mee gereden, egt een supermotor, veel vermogen, heel handelbaar, ziet er groot uit, en is rustig in het lage toerengebied, heb net een paar maandjes míjn rijbewijs en ik kon er moeiteloos een vakantie op rijden
 
Mijn kerel is 1.92 en heeft proefrit gemaakt op een 6. Ging prima.
We hebben nu een 7 staan en gaat ook prima.

Maar ja, de 1 heeft lange benen en de ander een lang lijf. Dus ga maar wat proefritjes plannen :]
 
Te lang voor een ninja?

http://www.kwon.com/kwon/shop_artikeldetails.asp?kid=15%2C414&opt=252&ang1=&agnr=1509&menge=1&referer=shop_artikeldetails.asp&kategorie=414 (Zo'n 3 cm, vrees ik.) -O-
 
Rij zelf ook zx6. nu ben ik niet zo lang (1.85) maar dat gaat best. Maar wat mij wel op is gevallen na diverse keren op een R6 van een maatje te hebben gereden is dat een zx6 erg ruim is.. Was steeds blij dat ik weer op mijn eigen motor zat, wat overigens dan net een toermotor lijkt na die R6.. De zx6 is dus naar mijn mening een ruime moter met net ff wat meer ruimte overal..
 
Terug
Bovenaan Onderaan