te leen/ te huur gevraagd: motoraanhanger Nijmegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobbe

MF veteraan
14 apr 2006
1.301
0
Beste mensen,

Ik heb een super mooie nieuwe bmw uit 1988 gekocht.(helemaal trots!)..maar..hij rijdt niet..
startmotor is kapot en de voorrem werkt niet meer...
De motor staat in de buurt van zaandam...ik woon in NIjmegen..

Is er iemand uit nijmegen die een motoraanhanger te leen/te huur heeft? Ik heb K@w@ al een mailtje gestuurd, maar krijg ik geen reactie op..(misschien wel verkeerde mailadres...)

Hopelijk is er iemand die een aanhanger heeft..die hem een middag wil uitlenen...

Bij voorbaat dank,

Job
 
Ik heb er geen maar Boels verhuurt die dingen ook. Meen dat het iets van 25 euro voor een dag kost ofzo
 
Beste mensen,

Ik heb een super mooie nieuwe bmw uit 1988 gekocht.(helemaal trots!)..maar..hij rijdt niet..
startmotor is kapot en de voorrem werkt niet meer...
De motor staat in de buurt van zaandam...ik woon in NIjmegen..

Is er iemand uit nijmegen die een motoraanhanger te leen/te huur heeft? Ik heb K@w@ al een mailtje gestuurd, maar krijg ik geen reactie op..(misschien wel verkeerde mailadres...)

Hopelijk is er iemand die een aanhanger heeft..die hem een middag wil uitlenen...

Bij voorbaat dank,

Job
Gefeliciteerd met de aankoop!
Maar uhm....een nieuwe uit '88... Overjarig model :? :+

Vincent Puts komt uit Nijmegen en verhuurt een trailer.
Zijn mail: vincent_puts@hotmail.com

Succes :W
 
idd boels ff proberen! 25 eurie, maar ga er maar niet vanuit dat de verlichting werkt .als je toch bij boels gaat huren vraag ff wat extra spanbandjes, je krijgt er maar 2 bij ! greetzz d
 
idd boels ff proberen! 25 eurie, maar ga er maar niet vanuit dat de verlichting werkt .als je toch bij boels gaat huren vraag ff wat extra spanbandjes, je krijgt er maar 2 bij ! greetzz d
Hmm ik kreeg geen spanbanden en dat was achteraf ff minder, had zelf wel een zak bij maar niet het zware spul.
Maar ik had wel werkende lampen erbij hoor...;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan