Te off topic voor off topic? :-)))

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marc aka Foddex

MF veteraan
15 okt 2002
10.224
1
Stockholm, Zweden
Dit is geen flame, maar meer effe een verzoek om opheldering :)
Het off-topic forum is voor niet motor gerelateerde vragen, juist? Ik had een niet motor gerelateerde vraag en pleurde die op Off-topic neer, waarna hij werd gesloten omdat hij off-topic was ........ :? Daar snap ik dus niet helemaal de logica van :) Het ging om dit topic: [Den Haag vraag] Toyota dealer

Het argument om te sluiten was dat "er betere plekken zijn om die vraag te stellen". Ik neem aan dat de mod in kwestie een auto forum o.i.d. bedoelt. Maar ik wil helemaal niet registreren op een koekblikkenforum, ik wilde gewoon effe wat info over Den Haag op dit gebied en pleurde daarom mijn topic doelbewust op offtopic neer, aangezien er hier zat mensen uit Den Haag komen...

Wat is precies de policy aangaande offtopic? Offtopic mag (sex drugs en rock 'n roll topics worden veelal toegestaan), maar alles wat met auto's te maken heeft moet weg? :+

Just curious :)

Anyway, keep up the good work :}
 
Yep. Er zijn een paar categorieën topics die we in OT (ook) niet willen hebben. Dit zijn o.m. autotopics, computertopics en in- en verkoop van niet motorgerelateerde zaken. De reden daarvan is dat dit onderwerpen zijn die bij veel mensen 'leven' om het zo maar eens te zeggen, met als gevolg dat als we die wel toestaan er erg veel topics over die onderwerpen komen. En aangezien er erg veel andere sites zijn waar je met dat soort vragen terecht kunt waar je ws. sneller antwoord hebt, worden dat soort topics zoveel mogelijk geweerd uit OT.
 
Yep. Er zijn een paar categorieën topics die we in OT (ook) niet willen hebben. Dit zijn o.m. autotopics, computertopics en in- en verkoop van niet motorgerelateerde zaken. De reden daarvan is dat dit onderwerpen zijn die bij veel mensen 'leven' om het zo maar eens te zeggen, met als gevolg dat als we die wel toestaan er erg veel topics over die onderwerpen komen. En aangezien er erg veel andere sites zijn waar je met dat soort vragen terecht kunt waar je ws. sneller antwoord hebt, worden dat soort topics zoveel mogelijk geweerd uit OT.

Ah okido :) Dat vind ik een logische reden :) Thx! :}
 
Vraag mij ook wel eens af waarom het ene topic wel blijft staan en een andere weer niet...maar soms is het ook wel humor om te onzin topics te volgen...maar vind off-topic toch voor ALLE (serieuze) topics die niet met motoren te maken hebben.

Maar verder een geweldig forum!! :}
 
Marc aka Foddex, je wist het heus wel...
 
die staan er anders genoeg in..........

Ja, soms heeft er 1 mazzel dat ie erdoor schiet, met maar een paar mods op zoveel gebruikers kun je niet alles in de gaten houden. Maar t openblijven van de 1 geeft de ander geen recht om dan ook maar open te mogen blijven.
Maar zoals al vaker gezegd, Off-Topic moet niet zo groot kunnen worden dat het straks geen MOTOR-forum meer is.
En als alle off-topic topics open zouden blijven dan is met een paar weken het aantal motorgerelateerde topics nihil.

Aangezien TS zelf aangeeft tevreden te zijn en deze discussie al eerder is gevoerd deze op slot.
Zie ook de nieuwe userpolicy en/of hier.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan