te warm om te rijden

Kom es op zeg, de echte gaan toch door he. bij wind, regen, hagel, ijzel, vrieskou, sneeuw, bladeren, , bagger, wegwerkers, pluimvee, 80 km (snel?)wegen, trajectcontrole, en dus ook met een beetjezonneschijn..! :Y *O*
 
Die doorryders zijn ook altyd aant zeiken! :Y S"winters ist niet koud en nu ist weer te warm!Hoezo te warm om te rijden?Korte broek aan, t shirt,teenslippers en zonder handschoenen O-) O ja vergeet niet je sliders want dat doet zeer bij kneedownen.Verder geen centje pijn :+
 
Jouw plaatje is ook tof!! Welk zwembad werk je?? Kom ik een keer baantjes trekken bij je! ;)

In de Fluit,
ken je vast wel :P

-------------------------

Nah, je kan toch ook wel gewoon met een mooi setje skeelerbeschermers op motorrijden.. kniebeschermertjes, helmpie, ellebooggevalletjes en polsbeschermertjes.. dan ben je ook klaar. Hoppa.. binikini aan en gassen maar :P
 
Had afgelopen woensdag om 18.00 rijles, en uiteraard gingen we de bijzondere verrichtingen oefenen (nauwelijks wind dus), en dan in zo'n enorm dik pak van de rijschool, met in de zon een temperatuur van ongeveer 32 graden.
Ik wist niet dat je op zoveel plekken en zoveel kon zweten.
Ik kon alles uitwringen :)

Maar je moet er wat voor over hebben :]
 
Lekker in korte broek, op sandalen, T shirt; maar niet vergeten het fluo-jasje aan te doen. Veiligheid voor alles!

Ik zal wel weer ouderwets voorzichig zijn, maar bij veiligheid denk ik toch écht aan mijn volledige motor-pak met CE-protectors, no matter the weather |(

Dat fluo-jasje hoor je zowieso te hebben als je pak geen goede "uitstraling" heeft...

what say u

:W
 
Bij mij is niet zo zeer dat ik het zelf warm heb, maar meer dat m'n motor het heel snel erg warm krijgt.
Als ik een beetje in het vertraagde verkeer kom, zoals bij de kust op een zonnige dag, wordt m'n motortemperatuur al heel snel behoorlijk link (tegen de 120). Een beetje het verkeer voorbijrijden schijnt bij mij niet te helpen, pas bij snelheden van 80+ wordt m'n temperatuur een beetje beheersbaar.
Hebben andere (super)sports dit ook of is dit uniek voor Ducati?
 
Kom es op zeg, de echte gaan toch door he. bij wind, regen, hagel, ijzel, vrieskou, sneeuw, bladeren, , bagger, wegwerkers, pluimvee, 80 km (snel?)wegen, trajectcontrole, en dus ook met een beetjezonneschijn..! :Y *O*

Ikke niet :X

Op slecht weer kun je je kleden, maar boven de 28 graden ofzo vind ik het niet leuk meer. Bovendien stikt het nu van de andere motorrijders, fietsers en wandelaars ...

Nee, ik ben niet echt een zomerrijder ... geef mij de andere seizoenen maar.
 
Ikke niet :X

Op slecht weer kun je je kleden, maar boven de 28 graden ofzo vind ik het niet leuk meer. BOVENDIEN STIKT HET NU OOK VAN ANDERE MOTORRIJDERS, fietsers en wandelaars ..

[me] wat een egoist, alsof wij in de weg rijden[/me]
 
Ik zal wel weer ouderwets voorzichig zijn, maar bij veiligheid denk ik toch écht aan mijn volledige motor-pak met CE-protectors, no matter the weather |(

Dat fluo-jasje hoor je zowieso te hebben als je pak geen goede "uitstraling" heeft...

what say u

:W

Je mist het prachtige sarcasme in tonyvromans post, geloof ik ;)
 
Had afgelopen woensdag om 18.00 rijles, en uiteraard gingen we de bijzondere verrichtingen oefenen (nauwelijks wind dus), en dan in zo'n enorm dik pak van de rijschool, met in de zon een temperatuur van ongeveer 32 graden.
Ik wist niet dat je op zoveel plekken en zoveel kon zweten.
Ik kon alles uitwringen :)

Maar je moet er wat voor over hebben :]


Zogenaamd saunapak :+

Goed voor je lijn :o

:P





Met dat hitte weer draag ik toch lederen rev'it pak ... gewoon niet zeuren ;)
Als je eenmaal rijdt, dat is ook wel lekker ... :Y
 
Boven de 140 is het zelfs nog te warm!!
Komt allemaal goed Nederland kennende, over een tijdje weer bleren over kutregen enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan