TE warm om te rijden...?

In brussel vastzitten in de tunnels in de file in de hitte was voor mij toch wel dé uitdaging geweest :') zelfs met een doorwaaipak was het niet te harden, en dan moet je nog eens die CO inademen van die auto' s :')
 
Koelvest van hyperkewl is de volgende stap dan.....alleen zijn die nu uitverkocht. En bij een motorzaak zijn ze in aanschaf nu veel te duur... :+
 
Koelvest heb ik nooit nodig gehad. Als het echt warm is, is het wel lekker om een simpele motorcol even nat te maken, de ergste druppels er af te slaan en dan om te doen. Blijf je weer uren koel van.
 
Na een paar ritten sinds dit weekend ben ik wel heel 'benieuwd' naar een doorwaai jas. Dit weekend al een motorjeans gekocht wat wel flink scheelt maar die jas blijft een uitdaging, vooral bij de stoplichten en waar ik onder de -50 moet rijden. Straks toch even snel langs een kleding zaak rijden onderweg naar huis.
Als je net je eerste motor hebt blijf je wel bezig zeg...
 
Na een paar ritten sinds dit weekend ben ik wel heel 'benieuwd' naar een doorwaai jas. Dit weekend al een motorjeans gekocht wat wel flink scheelt maar die jas blijft een uitdaging, vooral bij de stoplichten en waar ik onder de -50 moet rijden. Straks toch even snel langs een kleding zaak rijden onderweg naar huis.
Als je net je eerste motor hebt blijf je wel bezig zeg...

Heb afgelopen vrijdag een doorwaai jas gekocht met protectie en alles... mijn mening is dat had ik veeeel eerder moeten doen😂😎 maarja eigenwijs he en gewoon met het pak op de motor.
Stilstaand is alles warm natuurlijk maar zodra je weer rijd is het goed
 
Na een paar ritten sinds dit weekend ben ik wel heel 'benieuwd' naar een doorwaai jas. Dit weekend al een motorjeans gekocht wat wel flink scheelt maar die jas blijft een uitdaging, vooral bij de stoplichten en waar ik onder de -50 moet rijden. Straks toch even snel langs een kleding zaak rijden onderweg naar huis.
Als je net je eerste motor hebt blijf je wel bezig zeg...

Ik heb en rev'it eclipse jas, nu bij motozoom in de aanbieding (nieuwsbrief, korting wordt verrekend bij afrekenen). Voor mannen hebben ze bijv. De Rev'it vertex of torque of de Held sonic. 21% korting
 
Ik heb en rev'it eclipse jas, nu bij motozoom in de aanbieding (nieuwsbrief, korting wordt verrekend bij afrekenen). Voor mannen hebben ze bijv. De Rev'it vertex of torque of de Held sonic. 21% korting
Zou jij, of iemand anders, mij die nieuwsbrief doorsturen?
Moet toch eens kijken hoe ik al die nieuwsbrieven kan managen, heb me net voor de meesten afgemeld |(

(Gevonden en gepast en besteld)
 
Laatst bewerkt:
Ik draag steeds van die dunne thermische onderkledij .
Vandaag even met de motorfiets een boodschapje gedaan en ik was zonder zo'n lange dunne broek in mijn motorjeans gestapt.
Het zweet voel je langs je benen naar beneden lopen en je benen kleven aan je broek.
Een hoogst onprettig gevoel.
Zo'n dunne thermische kledij helpt echt wel om het zweet op te vangen maar dan ook als tussenlaag tussen je huid en de motorjeans.
 
Ik heb jaren geleden eens "vast" gestaan in het asfalt met de zool van mijn laars toen ik voor het stoplicht stond te wachten. Het asfalt was blijkbaar beetje vloeibaar geworden door de hitte en ik kreeg m'n voet alleen los door wat meer kracht te zetten. _O-
 
Ik heb jaren geleden eens "vast" gestaan in het asfalt met de zool van mijn laars toen ik voor het stoplicht stond te wachten. Het asfalt was blijkbaar beetje vloeibaar geworden door de hitte en ik kreeg m'n voet met meer weerstand los dan dat ik gewend was.
Dan hebben je banden ook geen grip meer. Iets om rekening mee te houden.
 
Kut. Ik besef mij net dat ik vergeten ben mijn thermo(cooling)legging mee te nemen en mag zo 2 uur rijden 8)7
 
Vanmiddag 360km gereden bij 34 graden. Stau is niet fijn maar iedereen liet me er gewoon tussendoor. Thermo onderbroek was heel fijn. Het maakt voor de warmte alleen niet uit of je 100 of 160 rijdt. Dat laatste schiet tenminste wel een beetje op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan