Kuusj
Die hard MF'er
Hallo,
Gisteravond een kort ritje gemaakt met de motor, het was zo'n 15 graden schat ik.
Toen ik bij het stoplicht stond liep de temperatuur van de motor heel snel op tot zo'n 110 graden, gelukkig kon ik toen alweer gaan rijden.
Eenmaal thuis gekomen heb ik de motor nog even laten lopen en ook toen schoot hij in no-time van 80 door naar 110 en liep nog door.
Toen ik de motor uitzette en daarna op contact liep de fan wel, maar sloeg vrij snel uit, toen de temperatuur nog rond de 110 lag.
Koelvloeistof is nog op peil.
Kan het zo zijn dat deze vervangen moet worden en daarom niet meer goed werkt?
Of kan iemand mij een tip geven waar ik heen moet zoeken?
Ruud
Gisteravond een kort ritje gemaakt met de motor, het was zo'n 15 graden schat ik.
Toen ik bij het stoplicht stond liep de temperatuur van de motor heel snel op tot zo'n 110 graden, gelukkig kon ik toen alweer gaan rijden.
Eenmaal thuis gekomen heb ik de motor nog even laten lopen en ook toen schoot hij in no-time van 80 door naar 110 en liep nog door.
Toen ik de motor uitzette en daarna op contact liep de fan wel, maar sloeg vrij snel uit, toen de temperatuur nog rond de 110 lag.
Koelvloeistof is nog op peil.
Kan het zo zijn dat deze vervangen moet worden en daarom niet meer goed werkt?
Of kan iemand mij een tip geven waar ik heen moet zoeken?
Ruud