Team Roberts met Honda V5

Hmmz, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe KR jr het dit seizoen gaat doen :)

Mijn verwachtingen zijn niet hoog. Ik heb niet de indruk dat een oud Honda blok in een eigenbouw frame het beter gaat doen dan een nieuwe, state of the art RCV. En KR jr is ook allang niet meer wat ie geweest is dus een optelsom zegt mij dan dat we niet al te hoge verwachtingen moeten koesteren vwb deze combinatie.
 
wat heb je toch tegen Junior Trax??? :?
Op zich niks.
Ben alleen niet kapot van zijn rijden. Onder de streep heeft KRjr één keer een redelijk seizoen gedraaid en mede wegens tegenslag bij andere teams de wereldtitel gepakt. Daarna is het eigenlijk nooit meer iets met 'm geworden. Krijg altijd het gevoel dat hij bij Soes is gebleven voor "the easy money"....

Ik vind het project van KR sr leuk en het verdient alle credits maar ik heb niet de illusie dat het veel zoden aan de dijk gaat zetten. Het gaat om de totale package, alleen snelle blokken is niet genoeg (zie: Moriwaki)
 
Op zich niks.
Ben alleen niet kapot van zijn rijden. Onder de streep heeft KRjr één keer een redelijk seizoen gedraaid en mede wegens tegenslag bij andere teams de wereldtitel gepakt. Daarna is het eigenlijk nooit meer iets met 'm geworden. Krijg altijd het gevoel dat hij bij Soes is gebleven voor "the easy money"....
zit wel wat in ja, maar aan de andere kant. 2000 was wel een zeer close seizoen. Ik ben het wel met je eens dat Roberts het beste totaal pakket had.
Ik vind het project van KR sr leuk en het verdient alle credits maar ik heb niet de illusie dat het veel zoden aan de dijk gaat zetten. Het gaat om de totale package, alleen snelle blokken is niet genoeg (zie: Moriwaki)
Het totaal pakket is idd erg belangrijk. :Y
 
De titel van het artikel klopt niet. Team KR krijgt geen Honda RC211V, maar de oude blokken van afgelopen jaar om in hun eigen frame te hangen.
Klopt, dit waren echter de eerste geruchten uit november. Je weet hoeveel er kan veranderen in een paar maanden ;)
 
Honda maakte gisteren haar raceplannen voor het 2006 seizoen bekend. Behalve de namen van de rijders voor de fabrieks (ondersteunde) teams zagen we hier ook de officiële bevestiging vermeld dat ook Kenny Roberts Jr in het team van zijn vader, Kenny Sr, met een Honda RC211V blok gaat rijden gebouwd in een frame van team Roberts.
Een en ander was eigenlijk medio november al bekend geworden, dus eigenlijk geen verassing. Kenny Jr moest na 7 seizoenen met Suzuki plaats maken voor Superbike runner up Chris Vermeulen. Roberts Jr (net als andere jaren weer met #10) gaat aanstaande maandag op Sepang in Maleisië de 1e meters maken op de nieuwe machine bij de 1e grote test van 2006 na het (winter) testverbod.

Behalve Vermeulen en Hopkins treft de 500cc wereldkampioen van het jaar 2000 daar alle andere Honda rijders en ook de rijders van alle andere merken die van een start verzekerd zijn voor 2006, al gauw zo’n 17 mannen in getal. Mogelijk aangevuld met enkele testrijders zullen er volgende week rond de 20 rijders in actie komen.
 
Ja wat moest het wle niet brengen met het ktm blok he hoge verwachtingen voor niets.Precies ehtzelfde met moriwaki zouden ook ver kunnen komen met het honda blok maar helaas heb ik ze pas 2 of 3 wedstrijden gezien,met een slecht resultaat.Maar de toekomst zal het bewijzen voor roberts hopelijk word het wel wat :]
Maar ik heb wel respect voor die man dat hij het altijd tegen die grote fabrikanten heef topgenomen met de tweetakten die gingen soms wel erg goed :X
 
Ik hoop het beste voor ze, maar ik vind het maar een incestueus zaakje met die Robberts: verdient hij nu echt een plaats in de MotoGP klasse of zou hij zonder pa Robberts' hulp allang verdwenen zijn? Ik vermoed het laatste...
 
Ik hoop het beste voor ze, maar ik vind het maar een incestueus zaakje met die Robberts: verdient hij nu echt een plaats in de MotoGP klasse of zou hij zonder pa Robberts' hulp allang verdwenen zijn? Ik vermoed het laatste...


Wees maar blij dat het team er uberhaupt nog is. Het deelnemersveld begint ondertussen beangstigend dun te worden. Zo langzaam aan begint de balans door te slaan richting Superbikes, iets waar ik op zich ook niet rouwig om ben. Met rijders als Corser, Bayliss, Lanzi, Haga en nu ook Barros kan het daar nog een leuk seizoen gaan worden, terwijl bij de MotoGP Rossi toch wel weer kampioen zal worden....
 
Laatst bewerkt:
Ik zou er toch maar rekening mee houden dat ze wel eens leuk zouden kunnen meedoen.
Het zijn niet de minste.
Pa Robberts heeft ook een beetje pech gehad.
Toen de 4t zijn intrede weer deed.
 
Et schijnt dat die 2takten wel een heel strak frame hadden, dus nu ze daar alle energie in kunnen steken denk ik dat KR het toch behoorlijk zou kunnen doen. :Y O-)
 
Hier een fotootje van de 2001 seizoen fiets, die was het zelfde als de wereld kampioenschap behaalende 2000 fiets met alleen de rode sticker en het # was 2
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan