Tear offs op de baan, waarom???

Waarom?

  • Om de mooie vrouwen op de tribune beter te kunnen zien.

    Stemmen: 14 51,9%
  • Geen afvalbak in de pitbox.

    Stemmen: 1 3,7%
  • Staat stoer.

    Stemmen: 8 29,6%
  • Schone helm voor de sponsoren.

    Stemmen: 1 3,7%
  • Anders, zie reactie.

    Stemmen: 3 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Yeah right.:X

Ik weet niet meer welk jaar het was maar in de Supermono ging Jozef Frauenschuh over een tear off in de GT op Assen er keihard af, weg kampioenschap.

Het komt niet zo vaak voor maar het gevaar is er wel, daarom begrijp ik niet dat circuits dit toestaan. Terwijl ze bijvoorbeeld wel een "langzamere" bocht gebruiken, in het kader van veiliger. :?


Het is en blijft een lastig punt, zelfde geldt ook voor plastic tassen, verpakkingen etc wat rond geslingerd word.
Tear off's kunnen misschien wel een update/upgrade gebruiken zodat het allemaal niet meer nodig is. Dingen worden ook vaker vervangen uit "ritueel"dan nodig
 
Baanvak aanwijzen waar tear offs gedropt mogen worden.

Anders deze plaatsen en bordje vervangen.
Blikvanger-750x750.JPG
 
Ik heb geen antwoorden maar ik vraag me al een tijdje exact hetzelfde af. Ook vanwege die onlogische plekken inderdaad (nog in de pitsstraat e.d.)?! :?
Dus: I support dit topic!
 
De eerste stap is erkennen dat je een probleem hebt :t

Misschien wel verstandig, 18 november maar doen? Zo van 10:15 tot 15:00?
Dat is misschien wel wat kort voor zo'n zwaar onderwerp maar dan hebben de mensen van ver wel gelegenheid om te reizen. Weet jij een goede locatie centraal in het land? Dan neem ik zelfgebakken glutenvrije koekjes mee.
 
Dat is misschien wel wat kort voor zo'n zwaar onderwerp maar dan hebben de mensen van ver wel gelegenheid om te reizen. Weet jij een goede locatie centraal in het land? Dan neem ik zelfgebakken glutenvrije koekjes mee.

Locatie... hmmm. Lijkt mij handig dit te doen waar goede multimedia voorzieningen zijn en alcoholisch comfort...

Ik dacht namelijk het probleem bij de bron aan te pakken:
90BFA82E-6A8F-4FF9-A1D4-574265FA8847.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan