Techniek

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
Hengelo
Ik kan nier meer bij de techniek topics kijken, krijg ik de: "De server van 2Fast heeft weer eens problemen...." error

Ik heb het aantal posts netjes op 20 staan maar toch doet ie 't niet, er is net nog wel door anderen gepost dus die zouden er dan wel inkunnen, ik niet snap....



Edit: laat ook maar zitten, actieve onderwerpen werkt ook wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt er wel inkomen door in een ander topic van techniek te gaan en dan in de paarse balk "techniek" aan te klikken...

Zijn verschillende forum-nummers...
Moest ruud eig nog ff weten...
 
Ik kan nier meer bij de techniek topics kijken, krijg ik de: "De server van 2Fast heeft weer eens problemen...." error

Ik heb het aantal posts netjes op 20 staan maar toch doet ie 't niet, er is net nog wel door anderen gepost dus die zouden er dan wel inkunnen, ik niet snap....
Ik kom ook niet meer in het Techniek forum. D'r zijn bestwel wat problemen sinds de move naar 2fast, maar volgens mij wordt er aan een oplossing gewerkt.. ;)
 
Je kunt er wel inkomen door in een ander topic van techniek te gaan en dan in de paarse balk "techniek" aan te klikken...

Zijn verschillende forum-nummers...
Moest ruud eig nog ff weten...

werkt ook niet bij mij

vanmiddag kon ik nog wel gewoon bij techniek komen
 
Ik ben net zo vrij geweest (sorry Ruud ;) ) om het aantal weergegeven dagen van Techniek van 15 naar 10 te zetten, dan is het bij mij goed, ik had ook problemen.
 
Pooh, is inderdaad een oplossing!

thx!

Ennuh, heb het net al ergens anders gepost, ben bezig een eigen server te regelen, kijken of dat haalbaar is.

Zo ja, problemen opgelost, en een paar gig ter beschiking :)
 
he ruud ik heb nog nix gehoord van die offerte...maar ik denk dat het het makkelijkst is als je het zelf regelt joh...

het budget is gewoon te laag...om een goeie server neer te zetten...
 
Pooh Revolution :) , is inderdaad een oplossing!

thx!

Ennuh, heb het net al ergens anders gepost, ben bezig een eigen server te regelen, kijken of dat haalbaar is.

Zo ja, problemen opgelost, en een paar gig ter beschiking :)

Niet alleen Pooh veren in de kont steken...
 
Pooh, is inderdaad een oplossing!

thx!

Ennuh, heb het net al ergens anders gepost, ben bezig een eigen server te regelen, kijken of dat haalbaar is.

Zo ja, problemen opgelost, en een paar gig ter beschiking :)


een vriend van mij wil een eigen server gaan hosten, mischien een idee om eens samen te praten... (hij is bovendien fanatiek motorrijder ;o) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan