Technische info Peugeot SV125

yamahafrans2

MF veteraan
9 okt 2004
1.786
32
Jirnsum
Wie kan mij helpen aan technische informatie over de Peugeot SV 125(oude model begin 90) ??
Ik heb een cilinder nodig voor een honda lead 125 , maar hier is weinig voor te krijgen . Voor de sv is veel meer(bigborekits,uitlaten etc ) te krijgen maar ik moet zeker weten dat het past.

1 Ik wil graag weten wat de boring en de slag van de peugeot is.
2 Hoe zit de uitlaat bocht op de cilinder ? Zit deze recht op de cilinder of zit deze onder een hoek ??
De foto's zijn van een honda-lead 125.
Wie heeft er plaatjes(echte foto's) van de peugeot sv of andere details van de sv ?


Frans

Bijlage: IM002873.jpg
 
Laatst bewerkt:
IM002875.jpg

IM002874.jpg


IM002873.jpg


Frans
 
Ik weet alleen dat heel veel scooters van peugeot en honda dezelfde blokjes hebben (scoopy/wallaroo/fox/sc etc.)
Maar of deze types hetzelfde zijn? De kans is groot, informeer eens bij een importeur van scooteronderdelen of zo?
 
Ik heb ook al gemaild met easyparts ,maar die kunen mij verder niet aan technische gegevens helpen.
Op die plaatjes kun je niet goed zien of de hoek van de uitlaatpoort gelijk is aan die van de honda-cilinder.



Frans
 
Het lijkt wel sprekend op de cylinder op je foto.
Op het plaatje van de uitlaat zie je wel dat de aansluiting schuin naar beneden loopt, maar hoeveel en of dat exact hetzelfde is niet nee.
Als je eens informatie vraagt bij een dealer die beide merken verkoopt? Die heeft de mogelijkheid om te vergelijken tussen de twee modellen.
 
Geef mij maar het adres van een dealer die info heeft over de Peogeot Sv125 van begin 90 en de Honda lead125 van eind 80.En dan bedoel dus info over de cilinders en andere gelijkenissen van de blokken.

Ik heb er een aantal gebeld maar niemand kan het mij precies zeggen . Ik denk niet dat er veel zijn die er aan gesleuteld hebben.

Frans
 
Ik kan me voorstellen dat ze dat niet telefonisch voor je willen uitzoeken.
Dit soort vragen worden heel vaak gesteld via de telefoon, vervolgens ben je een half uur aan het zoeken naar onderdelen en prijzen, om dan als antwoord te krijgen "oh dan zoek ik nog even verder" of "dan weet ik genoeg".
Als iemand serieus iets wil weten of wil kopen en de moeite neemt om langs te komen met eventueel de onderdelen die hij zoekt, dan krijg hij veel meer gedaan.
Waar kom je vandaan? Hier in de buurt weet ik wel een adres dat dealer is van beide merken en waar ook wel iemand rond loopt die aan die dingen gewerkt heeft waarschijnlijk. (motoport den Bosch, maar ik weet niet of dat een beetje in de buurt is voor je?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan