Technische zaken voor Guzzi-rijders

't Schiet niet echt op (ik zou hier niet moeten zitten, maar in de schuur moeten zijn). Het ziet er nog steeds ongeveer zo uit:

full


blok, versnellingsbak en eindaandrijving liggen bij HMI in Kiel-Windeweer. "k Ben nu bezig de remklauwen te reviseren. Tussendoor knap ik losse onderdelen op zoals de S&W schokbrekers:

full
 
't Schiet niet echt op (ik zou hier niet moeten zitten, maar in de schuur moeten zijn). Het ziet er nog steeds ongeveer zo uit:

blok, versnellingsbak en eindaandrijving liggen bij HMI in Kiel-Windeweer. "k Ben nu bezig de remklauwen te reviseren. Tussendoor knap ik losse onderdelen op zoals de S&W schokbrekers:

Voor de zomer klaar dan? Is die hamer het enige stuk gereedschap dat je gebruikt :?
 
:) Achterlampie :? Made in Japan? :+
Dodemansknop }) effe met de Klink-handjes aanzitten. Hoe is het eigenlijk met die knop, start de Guzzie nog?

Ja, het is het eerste model met Japanse knoppendozen. Zelfde als de ...... (sorry ik krijg het woord niet uit me strot) fire......(zelfde verhaal).

Maarre, of die knop het nou doet of niet dat weet ik niet. Je krijgt hem toch altijd wel aan de praat. Is waarschijnlijk startrelais, die zit onder de kont. Ver***me, ook een Japans onderdeel.
Van de winter start het project: weg met alle Japanse zooi op m'n fiets

Dit dus met inachtneming van de 20/80 regel: 80% van de ellende wordt voor 99% geelimineerd door 20% van de problemen aan te pakken. In dit geval dus Japanse onderdelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan