teer van mn leren pak

Genius995

MF'er
4 mei 2006
51
0
Zoetermeer
Weet iemand hoe ik teer van mn leren pak kan krijgen? Ik heb dit weekend in de ardennen mn motor iets te plat door de bocht gelegd. Nu dankzij wat gesmolten teer op de weg, zit mn pak ook onder.

Ik las al iets over diesel? En iemand die dit weekend mee was gaf al aan dat het ook met wasbenzine kan. Maar hoe reageert leer daarop?
 
Trouwens, wat ik nog weet van vroeger van het strand, maar alleen als het echt TEER is: met boter of pindakaas! Dat is zo vet dat je de teer er zo vanaf kunt vegen. Heb zo heel wat schoenen gered van de vuilnisbak. Succes!
 
owkee :) Pindakaas of boter. Daar had ik dus echt nooit aan gedacht. Dat zal ik eens proberen inderdaad dan.

Het probleem met proberen op een plek die niet zo zicht baar is, is dat alles wat onder de teer zit bestwel zichtbaar is. :(
 
hahaha... ja, dat is me ook al eens gezegd. Nu is het nieuwe er wel van af, na 2 weken ;) Het ziet er natuurlijk wel stoerder uit dat mn kneepads gesleten zijn en de krassen op mn pak zijn prima :)
Maar helaas is die teervlek zo groot dat ik m echt weg wil hebben...
 
Ik zou diesel proberen en daarna gewoon weer goed invetten, komt het wel weer goed.(stinkt wel beetje)
 
Helemaal geweldig... boter hielp, pindakaas ook (wel iets minder) en wat ook goed hielp was olijfolie. Het teer is er nu grotendeels af. Helaas zijn de zilverkleurige delen van mn pak waar teer op zat nu wel enigszins goud... maar zoals gezegd; battle scars ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan